Re: Herbalife

From: Krzysiek <k...@p...edu.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Herbalife
Date: Fri, 30 Jan 2004 11:08:02 +0000 (UTC)

A ja was grubaski pozdrawiam .... bo jestem na HL od miesiaca. Kilka
kilogrmow zlecialo ... no i cetymetrow tez ... ale jest duzo lepiej ...
Wbiegam na piate pietro (wczesniej padalem na 3), wiem ze starczy mi na caly
dzien 1/4 parcji obiadowej, tego co zrzeralem wczesniej, oraz staram sie nie
brac do ?ó?ka czekoladek i piwka.

Bo wlasnie o to chodzi by sie za ta kase nauczyc ?y?. By powiedzic sobie
.... wydalem 3 stowki ... to nie bede sie ladowal bez sensu slodyczmai ....
wydalem 300 wiec moze nie kupie sobie deserku i Coli .....

Wiec jesli chodzi o kaske jestem do przodu ... odpadaja dwa pisilki ... i
jest niezle. nie pije kawy po nie potrzebuje (pilem 4 dzinnie). A efekt Jo-
Jo .... zobaczymy ... jak zostana mi przyzwyczajenia. ... to sie o niego nie
boje ...

pozdrawiam grubaski ... walczcie dzilnie :-)

Krzysiek