Re: Herbalife

Data: 2004-07-31 21:07:47
Temat: Re: Herbalife
Od: a...@p...onet.pl

> Brawo Krzysiek!!!!
Wreszcie ktoś tym złośliwym frustratom powiedział coś konkretnego. Ja straciłem
10kg/2,5 mies. - a teraz już za mniejsze pieniądze jem sobie codziennie koktail
proteinowy jeden raz dziennie - dla zdrowia i dobrego samopoczucia. Wydałem
pieniadze - ale moje nawyki żywieniowe zmieniły sie i już nie chodzę jak pies
wokół lodówki. Czuję się świetnie - i o to przecież chodziło.
A procesów zachodzących w komórkach zgłębiał nie będę - bo od tego jest Rada
Naukowa HERBALIFE z noblistami w jej składzie. Jeżdżąc samochodem też nie
zajmuję się jego budową - pozostawiam to fachowcom.
A zebranym tutaj szczekającym grubasom - życzę wszystkiego najlepszego. I
powodzenia w dalszych eksperymentach z liśćmi kapusty, z dietą Kwaśniewskiego
itp. No i w teoretyzowaniu na łamach tego forum. Tylko czy od przepełnionego
goryczą i złośćia gadania można schudnąć?