Re: Herbatka Gonseen

Data: 2002-07-21 14:08:45
Temat: Re: Herbatka Gonseen
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>

wiadomości news:ah8sna$b5a$1@news.onet.pl...

z&numer=16

> skonczylam czytac kiedy dotaralam do tego iz krotszy
> rdzen kregowy od kregoslupa jest dowodem na degenaracje czlowieka.
> rany Krystyno przeraza mnie, ze ludzie tak latwo wierza we wszystko
> co tylko gdzies na stronie ma slowo "optymalni".
> szkoda mi czasu na te bzdury.
> EOT
> iwon(k)a

Może rzeczywiście dyskusja ta nie ma sensu...
Interesuje mnie jednak jak wygląda sprawa długości kręgosłupów i rdzeniów
kręgowych u zwierząt. Może znacie jakieś linki, gdzie można to zobaczyć i o
tym przeczytać?
Podejrzewam, że tzw. "koński ogon" wiązki nerwów wychodzących z kręgosłupa
człowieka współczesnego, to tylko nasze ludzkie "osiągnięcie cywilizacyjne"
;)
A może się mylę...?

Krystyna