Hibiskus-dziwak

1. Data: 2006-08-13 20:44:12

Temat: Hibiskus-dziwak
Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam Hibiskusa , który kwitnie dwoma kolorami kwiatów na jednej roslinie.
Hibiskus ten nie jest szczepiny. Ukorzeniałam go osobiscie . Kwiaty ma w kolorze
białym i czerwonym.Dany kolor kwiatów jest rozłozony na całej roslinie ,
t.zn. ze np czerwone kwiaty na różnej wysokosci rosliny.

Jestem ciekawa waszych opinii, czym to jest spowodowane?

http://fotogalerie.pl/fotka/2736731155301817121

Pozdrawiam , Elzbieta

2. Data: 2006-08-13 20:52:46

Temat: Re: Hibiskus-dziwak
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiaty ma w kolorze
> białym i czerwonym.
>
> Jestem ciekawa waszych opinii, czym to jest spowodowane?

Patriotyzmem :)
Czy jego mamusia też taka była dwukolorowa?

Pozdrawiam, Lilka

3. Data: 2006-08-14 05:01:37

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Mam Hibiskusa , który kwitnie dwoma kolorami kwiatów na jednej roslinie.
> Hibiskus ten nie jest szczepiny. Ukorzeniałam go osobiscie .

Jaka szkoda,że doniczkowy, po gruntowy stałbym już w kolejce po sadzonkę.
Bardzo ciekawe zjawisko.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2006-08-14 05:21:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Jaka szkoda,że doniczkowy, po gruntowy stałbym już w kolejce po sadzonkę.
> Bardzo ciekawe zjawisko.
> Pozdrawiam.Mirzan

Nie wiem, czy to nie normalka, jako dziecko byłem zdumiony - gdy pierwszy
raz to zobaczyłem - większość kwiatów purpurowa, a niektóre były białe...

5. Data: 2006-08-14 11:42:13

Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> t.zn. ze np czerwone kwiaty na różnej wysokosci rosliny.
>
> Jestem ciekawa waszych opinii, czym to jest spowodowane?

Ja wsadziłam kilka lat temu do doniczki dwa hibiskusy..jeden herbaciany, drugi
czerwony. Teraz mam dwa różowoczerwone:-)))
Abra kadabra i sie tak polubiły , że się chyba zapyliły:-P
No ale Twoj to jakis indywidualista!
Każdy kwiat chce byc inny i nie przyznaje się do mamy krzaczka:-)))
Pozdrawia Lori
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1acaadd1592e7c10
.html

6. Data: 2006-08-14 14:27:36

Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kwiaty ma w kolorze

> Patriotyzmem :)
> Czy jego mamusia też taka była dwukolorowa?
>
> Pozdrawiam, Lilka

O ile dobrze pamietam , to mamusia była biała . Ale te zapedy patriotyczne , to
ma juz od kilku lat.

Pozdrawiam , Elzbieta

Borowka amer. odmiany
ogrod japonski