Hipoglikemia to mam?

1. Data: 2005-03-27 21:09:44

Temat: Hipoglikemia to mam?
Od: Wolfgang Kriegsmarine <wolfgang@konie_i_rumaki.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Znalazlem na jakies stronie taki opis:

===
Hipoglikiemia
. inaczej niedocukrzenie,jest to niebezpieczne dla zdrowia obniżenie
poziomu glukozy we krwi poniżej dopuszczalnego progu 2,8 mmmol/l (50 mg
%).

Objawy:

-senność
-drżenie mięśni (w szczegolnosci jak jestem bardzo glodny, co ma pewnie
powiazanie jedno z drugim)
-zawroty głowy (brak)
-nerwowość (zawsze bylem nerwowy)
-nadmierna potliwość (brak)
-osłabienie (jest, jak mi brakuje czegos do jedzenia to prawie mam gwiazki
przed oczami)
-zaburzenia widzenia (brak)
-utrata przytomności- (brak)
-drgawki. (brak)

W przypadku niedocukrzenia,któremu nie towarzyszy utrata przytomności
należy
zjeść dwie kostki cukru (lub dwie łyżeczki glukozy),wypić słodki sok lub
inny słodki napój,poczym spożyć dodatkowy posiłek.
===

to byl opis, w nawiasach jest to co zauwazylem u siebie i teraz rodzi sie
pytanie: czy ja to moge miec, ta choroba o ktorej mowa wyzej, jak bardzo
to jest niebezpieczne i co z tym robic?

pozdrawiam ;)

Kr.

--
kR.:wq
[ Cancel Cancelled ]

If you can't learn to do it well, learn to enjoy doing it badly.

"...Istnieje tylko jedna dziedzina, w ktorej czlowiek
stale odnosi sukcesy - wojna..."

2. Data: 2005-03-27 23:09:40

Temat: Re: Hipoglikemia to mam?
Od: "Jarosław Grzyb" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wolfgang Kriegsmarine" <wolfgang@konie_i_rumaki.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.61.0503272304230.8381@hydra.provider
.pl...
Witam,
Znalazlem na jakies stronie taki opis:

[...]

Badanie na zawartość cukru we krwi nie wymaga skierowania i jest bardzo
tanie (tzn ~10 zł ;) ) i wyniki otrzymasz prawie natychmiast. Być może będą
już opisane, jak nie to możesz przeszukać internet i sobie zinterpretować
lub zgłosić się do lekaża.

--
Jarosław Grzyb <grzybu123[at]o2.pl>
Zapraszam na http://octopian.webkonto.us

3. Data: 2005-03-28 11:51:43

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jeżeli masz tego rodzaju podejrzenia i chcesz się uspokoić, to idź do lekarza,
dostaniesz skierowanie na badanie poziomu cukru we krwi.
Jeżeli do lekarza Ci "nie po drodze", sam zrób takie badanie prywatnie.
Sprawdź wyniki i śpij spokojnie.
A sama choroba nie jest "ciekawa", moja bratowa miała hipoglikemię...
Pozdrawiam!
Marianka

4. Data: 2005-03-28 22:19:01

Od: "adam sulewski" <{cut_it}adamsulewski@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kazdy zdrowy czlowiek ma czesc z tych objawow gdy jest glody, to fizjologia
i zachowanie pedu do spozywania pokarmu.
rozni ludzie moga roznie zeagowac na glod.

natomiast hipoglikemia, ktorej objawy zacytowales, jest patologia, stanem
zagozenia zycia, dotyka prawie wylacznie ludzi chorych na cukrzyce.

hipoglikemia wystepuje przy przedawkowaniu insuliny lub niedostatecznego
spozycia weglowodanow po podaniu insuliny

jednak jak sie niepokoisz to jak najbardziej warto zmierzyc sobie pozim
cukru we krwi na czczo.

5. Data: 2005-03-28 22:24:42

Od: "adam sulewski" <{cut_it}adamsulewski@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma takiej choroby jak hipoglikemia : )

hipoglikemia to znaczy (hipo) niski poziom (glik-) glukozy we krwi(-emia)

moze byc spowodowane np przedawkowaniem insuliny w stosunku do spozytych
wymiennikow weglowodanowych u chorego na cukrzyce.

jest tez wiele chorob ktore moga dawac objawy w postaci hipoglikemi

Czy astma może sama przejść?
Ataki personalne i kompromitacja ewolucjonistów!
Bioptron - ZEPTER - zywotnosc
Badania okresowe
Podkrazone oczy