Re: Hipokryzja jest dobra na wszystko.

Data: 2010-05-28 19:18:13
Temat: Re: Hipokryzja jest dobra na wszystko.
Od: glob <r...@g...com>

J-23 napisał(a):
> [...]
html

> Znaczy to ze w RP ustawa antyaborcyjna jest nieskuteczna.
> Wniosek: zlagodzic rzeczona ustawe i zmniejszy sie ilosc aborcji w
> Polsce.
> Aborcje beda wykonywane legalnie w mniejszej ilosci.
> Tak twierdzi p.Sroda i ja sie z tym zgadzam.
>
> J-23 itede...

Na zachodzie polacy mnożą się na potęge, chociaż tam mają dostęp do
aborcji legalnie, ale to dlatego że tam państwo troszczy się o matki z
dziećmi, w polsce dopuki bedzie się człowiek nie liczył, zawsze będzie
więcej aborcji, bo tu jest trudniej żyć, wszyscy się na zachodzie
dziwią, że polacy walczyli o wolność, a jak ją wywalczyli natychmiast
przed nią uciekli. Dlatego to jest pokolenie " bachorów stalina"