Hippophae rhamnoides

1. Data: 2003-03-10 08:14:24

Temat: Hippophae rhamnoides
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli
>rokitnik (a co, może rosnąć jako drzewko) to znajdziesz odpowiedź na mojej
>stronie www.
>--
>Pozdrawiam, Jan
>http://members.chello.pl/j.ciecinski

A ja tam mam rokitnika wyprowadzonego na drzewko [~2.5m]. Żański, tyle
że coś słabo owocuje. Będe musiał gdzieś niedaleko posadzić męskiego. Dobże
myśle ?
Jasusz, gdzie na twojej stronie jest ta wzmianka? PP.

2. Data: 2003-03-10 10:09:35

Temat: Re: Hippophae rhamnoides
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"1stgreen" <1...@w...pl> napisał:

> A ja tam mam rokitnika wyprowadzonego na drzewko [~2.5m]. Żański, tyle
> że coś słabo owocuje. Będe musiał gdzieś niedaleko posadzić męskiego.
Dobże
> myśle ?
Tak.
> Jasusz, gdzie na twojej stronie jest ta wzmianka? PP.

Nie wzmiankę, tylko całkiem spory artykuł pt "Ananas syberyjski" znajdziesz
na podstronie - "Medycyna alternatywna".
Nawiasem mówiąc, zmobilizowałeś mnie do zrobienia "mapy strony" i zabieram
się do pracy.

3. Data: 2003-03-10 11:43:59

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. PP.

Użytkownik "Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na podstronie - "Medycyna alternatywna".
> Nawiasem mówiąc, zmobilizowałeś mnie do zrobienia "mapy strony" i zabieram

jest wiosna
Szczepienie drzew
drzewa owocowe
dd