Hłe, Hłe

31. Data: 2015-11-23 23:10:27

Temat: Re: Hłe, Hłe
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Nov 2015 22:00:36 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Tak, to jest pojedyncza próbka.

Zważ, na ilu monitorach powielona - i jaki tego efekt.
--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

32. Data: 2015-11-23 23:57:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> No widzisz w nesweeku też masz podane że co 8 osoba na 10 czyli 80%
> myśli o opuszczeniu kraju. I o tym jest ten wątek, a nie że już stoją
> na granicy, bo co mają mieszkania zostawić? Dlatego jak idziesz ulicą
> to co drugi dom ogłoszony do sprzedania i nie dlatego że tu głód,
> tylko tak chołota buraczana ludziom tu obrzydziła życie, że nie chce
> tu się żyć.

Moze dlatego czasami warto do zrodeł dotrzec?

Tak więc sam widzisz dane na różnych portalach są zbliżone że 80% polaków myśli o
opuszczeniu polski. I to już nie ze względów ekonomicznych tylko zaduchu
bolszewicko-katolickiego. Bo tam idziesz do lekarza i masz prawa pacjenta, a tu
idziesz i co ? I inkwizycja ze średniowiecza. Ja znam już całe grupy ludzi co
specjalnie do lakarza jeżdzą zagranice, bo tu strach, a zdrowie masz jedno.

33. Data: 2015-11-24 02:53:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
..

> Intuicyjnie.
> Nie znam nikogo kto by chciał teraz jakos szczególnie
> mocniej emigrowac niz kilka tygodni temu.
> Gdyby takie plany miało 80% to miałbym kłopot
> ze znalezieniem kogoś kto się nie pakuje.

Oj, chyba kiepsko stoisz ze statystyki...
Poza tym - od "chcenia" do właściwego wyjazdu i pakowania się
jeszcze daleko... Ja na przykład chciałbym wyjechać jeszcze dziś
na narty do Kanady... i co? Nie pakuję się dziś. Czy to znaczy że
nie chcę? Ano błąd.

> Piszesz ze ja nie zrobiłem zadnych badań. A kto zrobił?

Nie wiem.

> Znaczy np. napisze teraz:
> Osoby o nicku Pszemol maja krzywe nogi w 95% populacji.
> I mamy dyskutowac o tych danych czy napisac: bzdura i temat zakonczyc?

Tak czy inaczej - artykułu nie czytałem i nie interesuje mnie.
Pytałem Ciebie myśląc że masz jakieś ciekawe powody
do napisania że to bzdura.

34. Data: 2015-11-24 02:57:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
..
> A tutaj troche wiecej na temat tego badania - wynika z niego ze
> rzeczywiście 83% ludzi MYSLI o wyjezdzie. ROZWAZA to a nie juz się pakuje.

Z tym pakowaniem się to Ty wyskoczyłeś :-)

> Ale co wazniejsze - to 83% młodych - a nie ogółu. Taki wynik jest juz
> zdecydowanie mniej zaskakując - wiadomo, ze młodośc ma swoje prawa.

Niepokojące jest dla mnie że tak przeważająca większość
młodych Polaków dalej jak dawniej nie wyobraża sobie
świetlanej przyszłości w Polsce tylko myśli o emigracji.

> Ale jak widać kłastwo powtórzone 100 razy staje sie prawdą...

Niezupełnie kłamstwo, jak widzisz...

36. Data: 2015-11-24 04:00:25

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> Oj, chyba kiepsko stoisz ze statystyki...

Dziekuje - zaczałes od argumentu ad personam - kiepsko to wrozy...

> Poza tym - od "chcenia" do właściwego wyjazdu i pakowania się
> jeszcze daleko...

No własnie. To teraz wroc do artykułu na ktory odpowiadam - tam brzmiało to
tak jakby juz sie pakowali wrecz.

> Ja na przykład chciałbym wyjechać jeszcze dziś
> na narty do Kanady... i co? Nie pakuję się dziś. Czy to znaczy że
> nie chcę? Ano błąd.

Błąd? Czyj bląd? Kto twierdzi ze 80% juz sie pakuje?

> Nie wiem.

Cóż... Szkoda ze nie wiemy o czym rozmawiamy...

> Tak czy inaczej - artykułu nie czytałem i nie interesuje mnie.
> Pytałem Ciebie myśląc że masz jakieś ciekawe powody
> do napisania że to bzdura.

W kazdym razie poszperałem i okazało sie, ze to oczywiście była bzdura, bo
nie 80% Polaków rozwaza wyjazd a 80% młodych Polaków (nie trafiłem na próg
wiekowy ale to nie ma az takiego znaczenia.

A to juz jest zupełnie inna kwestia.

Sam kilkukrotnie rozwazałem wyjazd z wielu powodów, czesto z takich ktore z
sytuacją w kraju nie miały absolutnie nic wspolnego.

35. Data: 2015-11-24 04:00:25

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> No ale na Boga, Niusłik-źródło???
> 33333333333-]]]

Nie, badanie Millword Brown.

37. Data: 2015-11-24 04:00:27

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> Moze dlatego czasami warto do zrodeł dotrzec?
>
> Tak więc sam widzisz dane na różnych portalach są zbliżone że 80%
> polaków myśli o opuszczeniu polski.

Nadal nie doczytałes...

> I to już nie ze względów
> ekonomicznych tylko zaduchu bolszewicko-katolickiego.

Jak zobaczysz juz kto *rozwaza* wyjazd, to zrozumiesz ze poowy są jednak
troche inne.

> [...]
> średniowiecza. Ja znam już całe grupy ludzi co specjalnie do lakarza
> jeżdzą zagranice, bo tu strach, a zdrowie masz jedno.

Gdzie jezdza i do jakiego lekarza?
Bo np. w GBR znajomi twierdzili, ze nie jest jakos specjalnei lepiej niż w
PL.
Ale wiadomo, ze zalezy gdzie trafisz, bo w PL mozesz sie zapisac do
przychodni gdzie jest:
- odpowiadający ci lekarz.
- bezproblemowe zapisy via telefon
a mozesz tez do miejsca gdzie jak tu kiedys opisywano sytuacje - musisz
przyjsc rano o 6 apisac sie na wizyte oczekujac w kolejce na swiezym
powietrzu, na zimnie bo nie ma rejestracji telefonicznej ani przedsionka.

Sytuacja wcale nie jest taka czarno-biała jak probujesz ja przedstawić.

38. Data: 2015-11-24 04:00:27

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> Z tym pakowaniem się to Ty wyskoczyłeś :-)

Nie, taki był wydzwiek pierwszego artykułu na ktory odpowiadalem.
Ze obecnie tylko 17% nie chce wyjechac (nie ROZWAZA, po prostu CHCE badz
NIE CHCE!) a za chwile ten odsetek to będzie 1%.

> Niepokojące jest dla mnie że tak przeważająca większość
> młodych Polaków dalej jak dawniej nie wyobraża sobie
> świetlanej przyszłości w Polsce tylko myśli o emigracji.

Chyba nadinterpretujesz.
Doczytałes w tych badaniach powodów ich rozwazań?

> Niezupełnie kłamstwo, jak widzisz...

Oczywiście. Przekłamanie. Jak widzisz, nawet niewielkie a jak bardzo
zmienia temat.

39. Data: 2015-11-24 04:13:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> [...]

Sam kilkukrotnie rozwazałem wyjazd z wielu powodów, czesto z takich ktore z
sytuacją w kraju nie miały absolutnie nic wspolnego.

80% polaków ogólnie, to że ty znalazłeś link do młodych, to ja ci kolejny wrzuciłem
że chodzi o ogół. Jak sobie wynajdujesz dowolnie to później nie chrzań że coś jest
nie tak. 80% ogółu, już masz w dwóch linkach podane.

40. Data: 2015-11-24 05:02:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
> [...]

powietrzu, na zimnie bo nie ma rejestracji telefonicznej ani przedsionka.

Sytuacja wcale nie jest taka czarno-biała jak probujesz ja przedstawić.

Akurat jest czarno-biały, bo efekt łamania praw kobiet stał się powszechny. Zwróć
uwagę na to że co weźmiesz gazetę, to kolejna afera z lekarzami.
Proces jest lawinowy bo jak nauczysz lekarza olewać pacjenta jednego, to on nagle
nie przeskoczy w szanowaniu pacjenta drugiego, tylko już jedzie po najmniejszej lini
oporu.
Dlatego masz afery, tego nie przyjeli, pogotowie olało, tamtemu coś źle ucieli itd.

Zaczeło się od kobiet , tak ich nauczono, to teraz każdego traktują jak intruza.
Pozatym Chazanów jest więcej niż jeden Chazan. Lekarze zachodni to się pytają
polaków, dlaczego tak nienawidzą kobiet, że na takie sytułacje pozwalają?

Po drugie, lekarze są debilami, bo wróciło to co było za komuny, jak jesteś poprawnym
katolikiem, to dostaniesz specjalizacje, jak jesteś geniuszem medycyny to niebardzo.
Znowu liczą się poglądy a nie umiejętności.
Dlatego tylu słabych lekarzy występuje brednie z medycznymi " smoleńkami"
publicznie, bo robią kariery.
Po trupach do celu i wypisują propagandę, że naprzykład kobietą puchną mózgi i do
pracy zawodowej się nie nadają, tylko do ogniska domowego, co jest super idiotyzmem,
ale takie plebsy jak Ikselki czy Chirony, są umacniane w przekonaniu katolickim, a
lekarz dostaje fanty za te brednie.
A jak jeszcze powie wbrew nauce że homo to niewiadomo, to plebs tańcuje, księża
wariują, a ona wozi się limuzynami. Jak powie że zlepek komórek biologicznych to już
świadomy człowiek, bez mózgu oceniający jakość wód płodowych matki, to już manna z
nieba leci.

Punkt widzenia
Poziom 12-latka
Bolszewia katolicka ruszyła z cenzurą