Re: Hłe, Hłe

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 23 Nov 2015 14:57:34 -0800 (PST)
Subject: Re: Hłe, Hłe
From: glob <r...@g...com>

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> No widzisz w nesweeku też masz podane że co 8 osoba na 10 czyli 80%
> myśli o opuszczeniu kraju. I o tym jest ten wątek, a nie że już stoją
> na granicy, bo co mają mieszkania zostawić? Dlatego jak idziesz ulicą
> to co drugi dom ogłoszony do sprzedania i nie dlatego że tu głód,
> tylko tak chołota buraczana ludziom tu obrzydziła życie, że nie chce
> tu się żyć.

Moze dlatego czasami warto do zrodeł dotrzec?

Tak więc sam widzisz dane na różnych portalach są zbliżone że 80% polaków myśli o
opuszczeniu polski. I to już nie ze względów ekonomicznych tylko zaduchu
bolszewicko-katolickiego. Bo tam idziesz do lekarza i masz prawa pacjenta, a tu
idziesz i co ? I inkwizycja ze średniowiecza. Ja znam już całe grupy ludzi co
specjalnie do lakarza jeżdzą zagranice, bo tu strach, a zdrowie masz jedno.