Homeopatia o Tak !!!!!!!

31. Data: 2003-11-06 21:08:42

Temat: Re: Homeopatia o Nie !!!!!!!
Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"medicon" <c...@a...net> skrev i meddelandet
news:boe2qn$2gve$1@foka.aster.pl...

> niestety nas brak rozsadku ani medycyna konwencjonalna, ani homeopatia nie
> ma lekarstwa... :(((

Czlowieku, nie interesuja mnie, bo
1. nie mieszkam w Polsce
2. nie mieszkam w USA

Ponial?
A.

32. Data: 2003-11-06 22:31:16

Od: "medicon" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Czlowieku, nie interesuja mnie, bo
> 1. nie mieszkam w Polsce
> 2. nie mieszkam w USA
>
> Ponial?
> A.

i co z tego czlowieku? zawezilas swe postrzeganie swiata do okolic
Sztokcholmu czy tylko Lundu...? trzeba troszke szerzej ... poniala?

33. Data: 2003-11-06 22:46:38

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Myśle,że bardziej przydatne i poznawcze od wymiany poglądów opartych na
wierze ( lub jej braku) w skuteczność homeopatii byłoby przedstawienie
wyników badań tychże preparatów wykonanych wg powszechnie przyjętych
standartów (np podwójnie ślepa próba istotna statystycznie) . Ja osobiście
nie znam takich badań, które potwierdzałyby ich działanie i dlatego w nie
uznaje ich skuteczności. Ale jeśli przedstawionoby mi odmienne rezultaty
przyzwoicie, zgodnie z regułami bad naukowych przeprowadzonych testów, to co
innego.
Pozdr

34. Data: 2003-11-07 10:50:47

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

> i co z tego czlowieku? zawezilas swe postrzeganie swiata do okolic
> Sztokcholmu czy tylko Lundu...? trzeba troszke szerzej ... poniala?

Absolutnie nie zawezilam - Sztokholm, a nie 'Sztokcholm', ok?
Odsylasz mnie do zrodel amerykanskich i polskich, a ja proponuje ci spojrzec
szerzej wlasnie, to kto sobie cos zawezil? I dla scislosci: nie jestem
zwolenniczka ani homeopatii, ani innych hokus-pokus, ale jestem zwolenniczka
obiektywizmu, ktorego brak osobom li tylko uznajacym chemie medycynalna.

EOT
A.

35. Data: 2003-11-07 14:12:57

Od: "medicon" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zwolenniczka
> obiektywizmu, ktorego brak osobom li tylko uznajacym chemie medycynalna.

Brawa dla "obiektywnej chemii astralnej", gdzie dzialaja w homeopatycznych
rozcienczeniach czasteczki chemiczne, ktorych w tych roztworach juz zupelnie
nie ma... :)))))))))))))))))))))

36. Data: 2003-11-07 14:29:34

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

> Brawa dla "obiektywnej chemii astralnej", gdzie dzialaja w homeopatycznych
> rozcienczeniach czasteczki chemiczne, ktorych w tych roztworach juz
zupelnie
> nie ma... :)))))))))))))))))))))

Bardzo smieszne. A o medycynie tradycyjnej, o ziololecznictwie, o medycynie
wschodu slyszales moze?

A.

37. Data: 2003-11-07 17:21:43

Od: "medicon" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:boga8l$hgg$1@news.onet.pl...
> [...]
> zupelnie
>
> Bardzo smieszne. A o medycynie tradycyjnej, o ziololecznictwie, o

Nie slyszalem nic a nic.... OPOWIADAJ...!!!!
(mozesz pominac problemy "rei", "li", oraz "yi", natomias nad szerszym
omowieniem "zhi" by mi nawet zalezalo)

38. Data: 2003-11-07 19:45:04

Od: jakub <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brawa dla "obiektywnej chemii astralnej", gdzie dzialaja w homeopatycznych
> rozcienczeniach czasteczki chemiczne, ktorych w tych roztworach juz zupelnie
> nie ma... :)))))))))))))))))))))

hmmm.. ale to nie jest takie proste...
zastrzegam że jestem racjonalistą i sceptykiem, tym niemniej zetknąłem
się z lekami homeopatycznymi które działają wbrew wszelkim racjonalnym,
fizykalnym zasadom... i nie wygląda to na efekt placebo... wcale mi się
to nie podoba, ale muszę uznać fakt. Jako racjonalista ;-)
A Twoje kpiny z 'obiektywnej chemii astralnej' i 'nieobecnych
cząsteczek' są chybione. Żaden przytomny homeopata nie twierdzi że
związki chemiczne w tak wielkim rozcieńczeniu działają bezpośrednio,
sprawa jest dużo bardziej złożona (2' gie zastrzeżenie: to co następuje
to nie są moje osobiste poglądy) Otóż bardzo ważny jest sam proces
przygotowywania lekarstwa. Ten sam efekt można by osiągnąć wlewając
kroplę stężonego roztworu do cysterny wody? Otóż nie... kolejne
'potencje' są przygotowywane jako element procesu uzdatniania roztworu
jako lekarstwa na konkretną chorobę. Chodzi o coś w rodzaju 'rezonansu
kształtotwórczego' i tak to rozumieli starożytni Grecy, którzy w końcu
homeopatię wymyślili. Ja w to wszystko nie bardzo wierzę, ale przyjmuję
do wiadomości że coś jest na rzeczy, i myślę że to postawa uczciwsza niż
Twoja... a że całkiem niedawno wyleczyłem się siarczanem żelaza D100 z
paskudnej grypy to zupełnie inna sprawa i nawet się trochę tego wstydzę
;-)))

Jakub

39. Data: 2003-11-07 20:22:42

Od: "medicon" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Twoja... a że całkiem niedawno wyleczyłem się siarczanem żelaza D100 z
> paskudnej grypy to zupełnie inna sprawa i nawet się trochę tego wstydzę

A niby dlaczego Twoja postawa ma byc uczciwsza, dlatego, ze wierzysz... NIE
JEST TO wybacz zaden argument. Ja nie wierze, ze ilosc pracy wlozonej przez
farmaceute w ukrecenie homeopatycznej masci warunkuje sile jej dzialania i
UCZCIWIE o tym mowie wykluczajac myslenie magiczne. ;)))

40. Data: 2003-11-07 21:39:51

Od: jakub <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> farmaceute w ukrecenie homeopatycznej masci warunkuje sile jej dzialania i
> UCZCIWIE o tym mowie wykluczajac myslenie magiczne. ;)))

nie przekręcaj...
Ja właśnie nie bardzo wierzę, ale uznaję za możliwe że coś jest na
rzeczy. Ty nie wierzysz i skreślasz na postawie swoich światopoglądowych
założeń. Nie chce mi się tego eksplikować, ale wydaje mi się uczciwsze
(i bardziej uprawnione epistemologicznie) _dopuszczanie_ pewnych
możliwości poznawczych, mimo że nie są zgodne z moim światopoglądem, niż
ich odrzucanie a priori. Oczywiście to mało istotne (i tak Cię nie
przekonam że Twoja postawa jest dość wątła z logicznego punktu
widzenia...) ale tak dla poddierżki razgawora...

Jakub

Chirurgiczne leczenie otyłości
ciągłe zmęczenie bez przyczyny /pomocy/
toksycznosc cyjankow,azydkow i zwiazkow rteci
WWA cesarka na Żelaznej
alergoff - czy to działa?