Re: Homeopatia to tylko efekt placebo...

Data: 2001-11-29 11:22:58
Temat: Re: Homeopatia to tylko efekt placebo...
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl>

WuTomek wrote:

> Pewnie. A jak nie chce wykrystalizować?, lub jest za duże na NMR ?
> Będziesz przewidywał strukturę drugo - trzeciorzędową za pomocą
> algorytmów statystycznych? Bawiłem się w to na studiach - nie działa
> :)))

Jak jesteś z Warszawy, to:
Polskie Towarzystwo Genetyczne Oddział Warszawski ZAPRASZA NA ODCZYT Dr Janusza
Bujnickiego
Z Pracowni Bioinformatyki Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i
Komórkowej

pt. „Charakteryzacja funkcji białek w oparciu o przewidywanie i analizę struktury
przy pomocy metod bioinformatycznych”

Początek o godzinie 13.30 w sali nr 31 SGGW (dawna sala Senatu – parter) 30
listopada 2001. (ul. Rakowiecka)

> Cóż. Optymista z Ciebie.
>
> BTW. Czym się zajmujesz w swoim labie, bo jak się domyślam nie jesteś
> z wykształcenia lekarzem.Raczej biochemikiem-optymistą :)))

Jestem z wykształcenia lekarzem, po stażu i kilku latach praktyki w szpitalu. O
optymizm się nie podejrzewam. Powiedziałbym raczej, że lubię podziwiać sukcesy nauk
biomedycznych, a znajomość zarówno medycyny jak i biochemii/biologii molekularnej
sprawia, że tym bardziej je cenię. To taki rodzaj wiary - w potęgę nauki... :-)))
W codziennej pracy interesuje mnie przekaźnictwo sygnałowe, obecnie próbujemy dobrać
się do pewnej kinazy, zaś w niedawnej przeszłości badałem także mutacje i metylacje
w onkogenach, oraz uczestniczyłem w badaniach nad Helicobacter pylori.

Leszek