Homeopatia i tarczyca.

1. Data: 2001-11-19 12:11:24

Temat: Homeopatia i tarczyca.
Od: Edyta Wójcik <m...@m...focus.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!

Jestem Waszą stałą czytelniczką, ale raczej się nie udzielam.
Mam dziś do Was pytanie: czy można leczyć homeopatycznie nadczynność
lub niedoczynność tarczycy?

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Edytka.

m...@m...focus.eu.org http://www.focus.eu.org/~minka/

2. Data: 2001-11-19 15:24:27

Temat: Re: Homeopatia i tarczyca.
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Wójcik" <m...@m...focus.eu.org> napisał w wiadomości
> Jestem Waszą stałą czytelniczką, ale raczej się nie udzielam.
> Mam dziś do Was pytanie: czy można leczyć homeopatycznie nadczynność
> lub niedoczynność tarczycy?
=====
Nadczynnosc wiem ze mozna. Niedoczynnosc pewnie tez.

M.

3. Data: 2001-11-19 19:16:59

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"Marek" <m...@w...pl> rzecze:

>Nadczynnosc wiem ze mozna. Niedoczynnosc pewnie tez.

To moze i eutyreoze mozna leczyc homeopatycznie ?

Prosze o podanie zrodel w pismiennctwie.
;^)

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

PS. To powyzej to zart z homeopatii jako z metody o nieudowodnionej
skutecznosci.
--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!

4. Data: 2001-11-19 20:26:50

Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Edyta Wójcik" <m...@m...focus.eu.org> napisał w wiadomości
> =====
> Nadczynnosc wiem ze mozna. Niedoczynnosc pewnie tez.

====
Czy skuteczne? Tego nie wiem.
R 51 - Krople przeciw nadczynności tarczycy.
Po wiecej info zajrzyj na: http://www.kalpol.pl/

M.
-

5. Data: 2001-11-20 07:51:26

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Wójcik <m...@m...focus.eu.org> wrote in

> Witam Wszystkich!
>
> Jestem Waszą stałą czytelniczką, ale raczej się nie udzielam.
> Mam dziś do Was pytanie: czy można leczyć homeopatycznie nadczynność
> lub niedoczynność tarczycy?

Podobnie jak wszystkie grzyby są jadalne, tylko niektóre jednorazowo, tak
homeopatia można _leczyć_ każdą chorobę ;-)).

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

6. Data: 2001-11-20 09:12:12

Od: "kubusia" <k...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam dziś do Was pytanie: czy można leczyć homeopatycznie nadczynność
> lub niedoczynność tarczycy?

Czy mozna leczyć niedoczynność tarczycy homeopatycznie? Ja osobiscie nie
jestem pewna co tego rodzaju leków. Moje dziecko ma niedoczynnoćś tarczycy i
jest leczona Eltroxinem.

Pozdrawiam
kubusia

7. Data: 2001-11-20 09:21:30

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil Uminski" <d...@k...umcs.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:nflivtomi6ho72ld9hjf80lb0gmvosheeu@4ax.com...
> [...]
>
> Pozdrawiam,
>
> Kamil Uminski
>
> PS. To powyzej to zart z homeopatii jako z metody o nieudowodnionej
;-)))))))))
Z homeopatii lekarze nabijają sie już od dawna.
Heh był nawet taki żarcik, jak to jeszcze w szesnastym wieku ktoś
powiedział do "lekarzy" homeopatów " - skoro tak twierdzicie (chodziło
o to że im większe rozcieńcznie tym większa skuteczność) - to ja wleję
u źródeł Renu kufel piwa, a wy będziecie pili u ujścia. Powinniście
się strasznie schlać!
;-))))))))
IMHO homeopatia nic nie leczy - może co najwyżej wyleczyć
sprzedającego z niedoborów finansowych ;-)))
Pozdro
Massai

8. Data: 2001-11-20 09:54:43

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

kubusia wrote:

> Czy mozna leczyć niedoczynność tarczycy homeopatycznie? Ja osobiscie nie
> jestem pewna co tego rodzaju leków. Moje dziecko ma niedoczynnoćś tarczycy i
> jest leczona Eltroxinem.

Uuufff, twoja córka jest na dobrej drodze. Czego wszystkim życzę. Nieleczona lub
źle leczona niedoczynność tarczycy u dziecka ma fatalne następstwa. Próbowanie
homeopatii (zamiast uzupełnienia niedoboru hormonów tarczycy) w takiej sytuacji
byłoby skandalicznym zaniedbaniem.

Leszek

9. Data: 2001-11-20 12:13:01

Od: Edyta Wójcik <m...@m...focus.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dziękuję za każdą informację.

Pozdrawiam. Edytka.

10. Data: 2001-11-20 17:14:49

Temat: Homeopatia to tylko efekt placebo...
Od: CEOofChOA <w...@K...apologetyka.com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam ciekawy artykul na temat homeopatii jako takiej
http://www.amsoft.com.pl/bs/Homeopatia.html
ktory jest czescia serwisu Biuletynu Sceptycznego
http://www.amsoft.com.pl/bs/index.html

Dowody wskazuja na to, ze ta cala homeopatia to zwykle placebo i
nabijanie ludzi butelke.

(BTW, nalezy wylaczyc JavaScript, jesli pliki sie nie otwieraja,
zglosilem juz ten blad autorowi serwisu)
--
CEOofChOA (UIN: 6712522)
http://apologetyka.com

Sauna