do ginekologa

1. Data: 2001-11-19 12:16:49

Temat: do ginekologa
Od: "iza" <l...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam zapytac..
ostre zapalenie przydatkow - jaka moze byc przyczyna?
Zostalam wyleczona (2 tygodnie antybiotyk i lezenie w lozku) ale doczytalam
sie ze przyczyna moze byc otrzewna... wyrostka juz nie mam wiec pozostaja mi
jelita..
czy to mozliwe?
Nadal mnie boli, zwolnienie sie skonczylo.. i nie wiem co dalej robic..
wizyte mam dopiero za 2 tygodnie...
Do jakiego lekarza sie z tym zglosic...bo obawiam sie ze wyleczony zostal
skutek a przyczyna ... dalej sie rozwija ..
Czy ktos mi pomoze?
Bardzo bede wdzieczna za wszelkie informacje

iza

2. Data: 2001-11-19 12:52:15

Temat: Re: do ginekologa
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <l...@a...net.pl> napisał w wiadomości n
ews:9tat4m$b2l$...@h...uw.edu.pl...
: Chcialam zapytac..
: ostre zapalenie przydatkow - jaka moze byc przyczyna?
: Bardzo bede wdzieczna za wszelkie informacje

A robilas USG? a dbasz o siebie - cieple gacie, cieple buty
itp?

pozdr. Wilma

3. Data: 2001-11-19 13:27:31

Od: "iza" <l...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

robilam USG - wszystko ok!
dbam o siebie bardzo - stad moje przypuszczenie ze to jednak otrzewna :(

iza

Użytkownik "{Wilma}" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> : Bardzo bede wdzieczna za wszelkie informacje
>
> A robilas USG? a dbasz o siebie - cieple gacie, cieple buty

Homeopatia i tarczyca.
Sauna
pierwszy okres po porodzie
Jak to jest z ta opryszczka ?