drażniony pieprzyk

1. Data: 2001-11-19 08:48:27

Temat: drażniony pieprzyk
Od: "marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry
Mam pytanie - co zrobić z zadrapanym pieprzykiem na plecach? Pieprzyk jest
trochę wypukły i juz kilka razy zdażyło mi się go podrażnić, jednak tym
razem zrobił się czerwony dookola i trochę boli.

Marta

2. Data: 2001-11-19 21:52:05

Temat: Re: drażniony pieprzyk
Od: "Maria Sieklucka-Kaźmirowska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trochę wypukły i juz kilka razy zdażyło mi się go podrażnić, jednak tym
> razem zrobił się czerwony dookola i trochę boli.

Radziłabym Ci wybrać się szybko do dermatologa - takie rzeczy nie lubią
czekać! I najlepiej zrób to jeszcze w tym tygodniu.

Marysia

3. Data: 2001-11-20 17:49:17

Od: "Maras" <M...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trochę wypukły i juz kilka razy zdażyło mi się go podrażnić, jednak tym
> razem zrobił się czerwony dookola i trochę boli.

Jak pójdziesz do onkologa to na 100% każe usunąć. To chyba najlepsze
rozwiązanie. Nowocześni dermatolodzy polecają wypalanie laserem i jest ono
raczej niebolesne i nie zostawia dużej blizny. W Poznaniu w Centrum
Onkologii żaden lekarz tego nie poleca - wszystko się wycina i bada. Każde
takie znamię jest potencjalnie niebezpieczne, najbardziej te czarne lub
lekko fioletowe. Te narażone na podrażnienia trzeba jak najszybciej usunąć.
Nie jestem lekarzem i nie wiem na ile laser może być w tym przypadku
niebezpieczny.

4. Data: 2001-11-22 09:39:11

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maras wrote:

> [...]
> lekko fioletowe. Te narażone na podrażnienia trzeba jak najszybciej usunąć.

To chyba lekka przesada, ale usunięcie nie jest szkodliwe ani ryzykowne, dobrze
zrobione daje także niezły efekt kosmetyczny, a ulga jest duża. Z tego, co
piszesz, wynika że "podrażnienia" pieprzyka będą się zdarzać także w
przyszłości. Więc usunąć - i po kłopocie. Polecam i zachęcam.

Leszek

Darmowy program do drukowania recept
Poszukje oprogramowania
Ilość zdjęć RTG?