Homeopatia i tarczyca.

11. Data: 2001-11-20 17:38:11

Temat: Re: Homeopatia to tylko efekt placebo...
Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

to jasne.

jak moze dzialac lek, ktory staje sie aktywny dzieki mieszaniu
roztworu lyzka ("energetyzuje sie"). mozna peknac ze smiechu.

ale jak to swinstwo zostalo dopuszczone do sprzedazy w aptekach, w
szczegolnosci w polskich aptekach?

12. Data: 2001-11-21 01:26:24

Temat: Re: Homeopatia i tarczyca.
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kubusia <k...@p...arena.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9td6rv$f78$...@n...tpi.pl...

> Czy mozna leczyć niedoczynność tarczycy homeopatycznie? Ja osobiscie nie
> jestem pewna co tego rodzaju leków. Moje dziecko ma niedoczynnoćś tarczycy
> jest leczona Eltroxinem.
>
> Pozdrawiam
> kubusia

I Bogu dzieki. Przeziębienia leczcie sobie i homeopatią ale od
niedoczynnosci i nadczynnosci tarczycy proszę się trzymać z daleka. To
domena lekarzy.

Jeszcze jeden dowcip o hmeopatii.
Jak otrzymać lek homeopatyczny?
-Wlać do górskiej rzeki wiadro leku i szybko pobiec w....góre rzeki gdzie
nabieramy wodę do firmowych flakonów.
Lek homeopatyczny gotowy.

PiotrMx

13. Data: 2001-11-21 08:28:12

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>roztworu lyzka ("energetyzuje sie"). mozna peknac ze smiechu.
>
>ale jak to swinstwo zostalo dopuszczone do sprzedazy w aptekach, w

nie jestem specjalnym entuzjasta homeopatii choc troche mnie ona interesuje
w calej dyskusji jednak udeza mnie to, ze na razie nie spotkalem sie z
NAUKOWA (podkreslam naukowa) praca ktora by wykazywala, ze homeopatia nie
dziala natomiast wiele jest swiadectw ludzi, ktorym ta metoda leczenia
pomogla...
tlumaczenie, ze lek w tak duzym rozcienczeniu dzialac nie moze jakos mnie
nie przekonuje - z zawodu jestem biochemikiem i znam przypadki dzialania
substancji w rozc. czasteczkowym...

pozdrawiam
Lukasz

14. Data: 2001-11-21 08:47:03

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...vogel.pl>, l...@p...pl says...

> [...]
> nie przekonuje - z zawodu jestem biochemikiem i znam przypadki dzialania

1. Cool - rozumiem. Ale jak w takim razie wytlumaczysz rozcienczenie z
ktorego wynika ze w pojemnosci np. 50ml nie ma ANI JEDNEJ cząsteczki? Sa
takie leki.
2. Oczywiscie ze dziala. Jest cala wielka grupa preparatow ktore dzialaj
poprzez sugestie. Nie jest to nic zlego - wrecz przeciwnie: bardzo dobrze
ze tyle chorob da sie wyleczyc sugestia. Problme zaczyna sie w miejscu
gdy ktos sie chce koniecznie leczyc sugestia a ma np. chorobe nowotworowa
w stanie w ktorym tylko operacja jest w stanie zadzialac. Tu zaczyna sie
problem.

Do wszelkich metod polegajacych na dzialaniach sugestywnych (homeopatia,
bioenergoterapia etc. etc.etc..) jestem nastawiony bardzo optymistycznie!

15. Data: 2001-11-21 09:08:55

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
homeopatia nie
> dziala natomiast wiele jest swiadectw ludzi, ktorym ta metoda

a znasz jakąś NAUKOWĄ pracę która mówi że homeopatia pomaga? W naszym
świecie zanim uzna się skuteczność leku, trzeba tę skutecznośc
udowodnić... a nie wymagać udowodnienia że tej skutecznosci nie ma!

> [...]
mnie
> nie przekonuje - z zawodu jestem biochemikiem i znam przypadki
i co z tego? założeniem homeopatii jest że im większe rozcieńczenie
tym silniejsze działanie preparatu... a to wybacz ale bullshit nad
bullshitami!

> pozdrawiam
> Lukasz
Pozdrawiam
Massai

16. Data: 2001-11-21 11:00:47

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>1. Cool - rozumiem. Ale jak w takim razie wytlumaczysz rozcienczenie z
>ktorego wynika ze w pojemnosci np. 50ml nie ma ANI JEDNEJ cząsteczki? Sa
>takie leki.

zawsze pozostaje pamiec strukturalna wody...

> [...]
>w stanie w ktorym tylko operacja jest w stanie zadzialac. Tu zaczyna sie

zgadzam sie, ze zaniechanie metody konwencjonalnej na rzecz homeopatii czy
czegos innego jest totalna bzdura... moj lekarz rodzinny troche sie zajmuje
homeopatia i zawsze powtarza, ze prawdziwy homeopata NIGDY nie namawia czy
nawet sugeruje na zaprzestanie leczenia konwencjonalnego... homeopatia moze
byc tylko wspomagajaca...
swoja droga o zjawiskach energetycznych (nie tylko chemicznych) w tego typu
roztworach wodnych wiemy na tyle malo, ze trudno jest jednoznacznie okreslic
ze ten lek ma prawo czy nie ma prawa dzialac...

swoja droga zaczyna mnie coraz bardziej ciekawic i sprobuje poszukac czegos
o homeopatii od strony czysto molekularnej...

pozdrawiam
Lukasz

17. Data: 2001-11-21 12:12:55

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Massai" <t...@b...ids.pl> wrote:

>U?ytkownik "Lukasz" <l...@p...pl> napisa? w wiadomo?ci
>interesuje
>homeopatia nie
>leczenia
>
>a znasz jak?? NAUKOW? prac? która mówi ?e homeopatia pomaga? W naszym
>?wiecie zanim uzna si? skuteczno?ae leku, trzeba t? skuteczno?c
>udowodniae... a nie wymagaae udowodnienia ?e tej skutecznosci nie ma!

wlasnie zaczalem mu pisac identyczna odpowiedz, ale doczytalem watek
do konca i widze, ze mnie ubiegles :-)

18. Data: 2001-11-21 12:16:14

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasz" <l...@p...pl> wrote:

>zawsze pozostaje pamiec strukturalna wody...

to byl zart, bo nie wyczulem? "pamiec strukturalna wody"- to pisze
biochemik? nie mogles tego napisac powaznie.

wyjasnienie przez uzycie duzej ilosci trudnych slow. niewyrobiony
czytelnik ma wrazenie, ze zjawisko jest wyjasnione przez nauke, tylko
on jest za glupi, zeby to zrozumiec

> [...]
>roztworach wodnych wiemy na tyle malo, ze trudno jest jednoznacznie okreslic
>ze ten lek ma prawo czy nie ma prawa dzialac...

coraz bardziej nabieram podejrzen ze pisales powaznie. nauka upada
totalnie.

>swoja droga zaczyna mnie coraz bardziej ciekawic i sprobuje poszukac czegos
>o homeopatii od strony czysto molekularnej...

daj znac, kiedy od strony czysto molekularnej znajdziesz cos o pamieci
strukturalnej wody.

19. Data: 2001-11-21 12:22:50

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

jacek <j...@w...pl> wrote:

> [...]
>w stanie w ktorym tylko operacja jest w stanie zadzialac. Tu zaczyna sie

bo nasza medycyna leczy glownie ludzi zdrowych. tzn chorych na choroby
ktore organizm sam zwalczy. albo na choroby przewlekle, nieuleczalne
ale niezadko stosunkowo malo uciazliwe - w szczegolnosci starosc.

w afryce to by nie zadzialalo

20. Data: 2001-11-21 13:18:03

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jack Szaniawski" <i...@n...com> napisal w wiadomosci

> wlasnie zaczalem mu pisac identyczna odpowiedz, ale doczytalem watek
> do konca i widze, ze mnie ubiegles :-)

Hehe, nie ma to jak malpia zrecznosc w palcach! ;-)))
A tak BTW, ustaw sobie kodowanie na iso... bo jak cytujesz to sie
krzaki pojawiaja ;-)

Wracajac do "adremu":
Homeopatia to jest bardzo interesujaca sprawa. Dla mnie jest to
usankcjonowane oszustwo, na którym w dodatku robi sie straszne
pieniadze. Firma Dolisos zarabia krocie zerujac na koniunkturze na
"naturalne", "alternatywne" lecznie. I jakos nikt sie nie burzy, tak
jak o tych nieszczesnych bioenergoterapeutów, biorezonatorów itp.!
Pozdro
Massai

Sauna
pierwszy okres po porodzie