Homoseksualne kalectwo.

1. Data: 2002-08-03 21:53:47

Temat: Homoseksualne kalectwo.
Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piątkowej GW ukazał się artukuł /Alfredzie wybacz! /Zofii
Milskiej-Wrzosińskiej odnośnie
roszczeń gejów i lesbijek do równouprawnienia w tak ważnych sferach
życia społecznego jak małżeństwo i adopcja dzieci. Autorka
/psychoterapeutka/ obala mit genetycznego uwarunkowania
homoseksualizmu.Opisano bowiem wiele przypadków zmiany w kierunku
orientacji hetero, nawet u osób z wieloletnim doświadczeniem
homoseksualnym. Powrót ten nie jest naturalnie łatwy, bo wyuczony
wzorzec uzyskiwania przyjemności seksualnej może być bardzo trwały.
Jednakże nawet sama autorka podaje przykłady osób homoseksualnych,
które w trakcie terapii zaczęły wchodzić w udane relacje
heteroseksualne. Wrzosińska podkreśla również, /co każdy homofil w
dyskusji skrzętnie przemilcza / rolę uwiedzenia homoseksualnego w
okresie wczesnej młodości i kontakty z organizacjami gejowskimi mające
dawać "oparcie" 13-20 letnim chłopcom, w utrwalaniu nieprawidłowej,
dewiacyjnej orientacji seksualnej. .
Osobiście uważam, że tupet i bezprzykładna nahalność z jaką geje
usiłują przekonać społeczeństwo o swojej "normalności", ma swoje
podłoże
w głębokich kompleksach i niezaspokojonej potrzebie akceptacji. Te
postawy nie są niczym nowym w psychologii. Zostały dokładnie zbadane i
opisane. Odczuwa je każdy, dosłownie każdy kaleka. I każdy, komu
wmówiono trwałe, nieuleczalne kalectwo - jak wielu uwiedzionym przez
dorosłych homoseksualistów nastolatkom! Homoseksualizm podobnie jak
prostytucja istniał w społeczeństwie zawsze, ale jako nurt uboczny,
rozrywkowy, daleki margines społecznych relacji. Eskalacja
roszczeniowej postawy homo i zawłaszczanie heteroseksualnych rytuałów,
ornamentyki i tradycji ma związek z ogólnoeuropejską modą na
tolerancję. W istocie realizowanie własnych pragnień seksualnych, to
sprawa bardzo osobista i taką powinna pozostać. Czemu wobec tego
homoseksualiści usiłują dorobić ideologię do swoich zboczonych
popędów, czemu zamiast epatować wątpliwej wartości innością seksualną
, nie ukryją jej w czterech ścianach własnych domów? Przecież w ten
sposób budzą tylko powszechną niechęć. Spodziewam się, że wśród
krzykliwych działaczy organizacji gejowskich musi znajdować się
szczególnie dużo psychopatów - tylko psychopata, nie umiejąc wyciągać
wniosków ze swoich doswiadczeń - uporczywie działa na własną szkodę.
Z.Wrzosińska przypomina jeszcze jedną, zaniedbaną, przemilczaną, acz
bardzo istotną prawdę, cyt. "Upodobanie seksualne nie jest nadrzędną
wartością, a jeśli ktoś się nim kieruje, nie musi mieć
zagwarantowanego społecznie wsparcia i uprawnień do jego
zaspokojenia".
Najwięcej kontrowersji budzi oczywiście zrealizowane już w paru
krajach prawo homoseksualnych partnerów do adopcji. I znowu podłożem
roszczeń tych "farbowanych lisów" staje się chęć niwelacji własnych
kompleksów - udawanie normalnej rodziny. Ale "rodzina" z dwoma
tatusiami czy mamusiami rodziną nie jest i basta. Jest zaimpregnowanym
dziecku własnym kalectwem Szczególnie żałośnie wygląda to u gejów -
nikt tu przecież dziecka nie rodzi. I po co im to dziecko? Żeby
zbliżyć się do normalności, mieć poczucie spełnienia / śmieszne /, cel
i zajęcie w życiu, opieke na stare lata? Bo przecież nigdy takie
dziecko nie będzie fizycznym wyrazem miłości dwóch osób, w naturalny
sposób przeznaczonych do roli rodziców. Celem każdego małżeństwa jest
stworzenie rodziny. Gdy natomiast wiąże się dwóch jednopłciowych
dewiantów, z góry świadomych swego rozrodczego upośledzenia, których
los nie zaskoczył żadną niespodzianką natury typu bezpłodność, to ich
"prawo do dziecka" jest dość wątpliwe. Wynika li tylko z egoizmu i
kompleksów.Wrzaskliwe organizacje homo domagają się więc czegoś daleko
więcej niż tolerancji. Usiłują wymusić uznanie, że obie orientacje
seksualne są równie naturalne i wobec tego powinny być tak samo
traktowane pod względem psychologicznym, społecznym i prawnym. Nie
rozumieją bądź nie chcą zrozumieć, że wiąże się to z zakwestionowaniem
podstaw całej naszej kultury i może budzić tylko niechęć a nawet
agresję.
Dorrit

1. Data: 2002-08-03 22:05:10

Temat: Re: Homoseksualne kalectwo.
Od: "linek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prowokujesz? Bo jeśli naprawdę tak uważasz, to jest mi przykro.
Alina

1. Data: 2002-08-03 22:54:13

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

jesli zmierze czlowieka w ten sposob:
ssak, wysokosc 170, waga 60
to pomijajac schorzenie psychiczne (jakas specjalna homofilia?)
spowodowane uposledzeniem szarej tkanki w wyniku eksplozji
granatu ppanc w okolicach glowy to
psychologia nie ma do gadania nic w zakresie homoseksualizmu
dodaje - z mojego punktu widzenia
wsrod kilku gatunkow ssakow panuja zwiazki homoseksualne - fenki,
czy jakies inne pustynne lisy posiadaja sklonnosci homoseksualne,
(pomijajac i nie mowiac juz o pospolitych pieskach)
biarac pod uwage to ze w seksie chodzi o to zeby zaspokoic
siebie i/lub partnera, to jesli partner ma byc tej samej plci, to chyba
nie ma zadnej roznicy miedzy zwiazkiem homo- a hetero- , prawda?
natomiast co to jest milosc.... podobno ona nie wybiera

1. Data: 2002-08-03 23:30:52

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

> A ile jest przypadkow gejow, ktorzy swojej orientacji nie zmienili?
> Jak to sie ksztaltuje procentowo w porownaniu do tych, co zmienili?

:) a wiecie ze wiekszosc populacji gejow stanowia 'biali'?

> Nie od dzis wiadomo, ze jest cos takiego jak biseksualnosc, jesli
> chodzi o orientacje plciowe.
> Biseksualisci moga wspolzyc z jedna plcia i z druga.
> Czy autorka artykulu nie slyszala o tym?

wlasnie. a co powiedziec na 'grzeszenie w mysli'? ja tez sie kur...
zastanawialem jak by bylo z facetem. czy juz jestem gejem (bi?)?
dodam ze analizowalem taki stosunek w najdrobniejszych szczegolach..

> No i co zrobic z przypadkami gejow takimi, ktorzy wchodzac w wiek
> dojrzewania probowali normalnie kontaktow z osobami plci przeciwnej,
> poczem ku swemu zdumieniu i niejednokrotnie zmartwieniu zauwazyli, ze
> niestety nie sa w stanie podniecic sie seksualnie przy plci
> przeciwnej, a podnieca ich tylko ich wlasna plec? Oni nie zostali
> uwiedzeni przez swoja plec, bynajmniej.

wlasnie. jak juz pisalem czesc ssakow tak ma i tyle. nie powiem niestety.

> Ciekawe, czy Ty bys miala zaspokojona potrzebe akceptacji gdyby Cie
> wytykano w twoim srodowisko palcami, przezywano pedal, podkladano
> swinie i umilano zycie w inny sposob?

dodam ze wlasnie najczesciej nietolerancyjni sa ludzie, ktorzy wczesniej
byli problemem podobnej natury :>>> oczywiscie nie mam nic do l.dorrit:)
to byl tylko zart, no i fakt naukowy.

> ja moge zrozumiec niechec do zaakceptwania gejow prawa do adopcji. Ok.
> Nie moge jednak zrozumiec jawnego ignorowania juz istniejacych danych
> na temat orientacji himoseksualnych i lekcewazenia faktow - poczem
> uzywania ich jako argumentow.

tu mozna polemizowac. dziecko ktore wychowa sie u kochajacych
dwoch tatusiow lub dwoch mamus raczej nie bedzie tego traktowalo
jako nienormalne. nie zostalo naukowo ZBADANE co takie dziecko
bedzie robilo pozniej. jednak jesli wierzac w to ze kazdy czlowiek
decyduje sam za siebie, a gejizm to choroba conajwyzej genetyczna,
(odwaze sie tak powiedziec, bo badania wciaz trwaja, a wyniki
sa bardzo wieloznaczne) chyba nie powinno miec problemow.

sleepindog

1. Data: 2002-08-03 23:30:52

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-04 00:40:05

Od: "Clinique" <C...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>okresie wczesnej młodości i kontakty z organizacjami gejowskimi mające
>dawać "oparcie" 13-20 letnim chłopcom, w utrwalaniu nieprawidłowej,

Ciekawe jest tylko, ze Pani Wrzosinska nie powolala sie na zadna (!!) naukowa
publikacje aby rzetelnie uargumentowac swoj wywod.

Reszte kompromitujacego wywodu pomine milczeniem, i zaprosze zainteresowanych
do wizyty na forum GW http://www2.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
?
f=29&w=2600195 gdzie artykul Pani Wrzosinskiej zostal bardzo dokladnie
przeanalizowany pod wzgledem merytorycznym

Clinique
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-04 13:26:10

Od: "cartoon" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozumieją bądź nie chcą zrozumieć, że wiąże się to z zakwestionowaniem
> podstaw całej naszej kultury i może budzić tylko niechęć a nawet

To tyle o profesjonalizmie co poniektorych psychologow (co wynika z
poprzednich maili autorki w/w).
pozdr
kreskowek

1. Data: 2002-08-04 13:26:51

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cartoon" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
l...

> To tyle o profesjonalizmie co poniektorych psychologow (co wynika z
> poprzednich maili autorki w/w).

Już więcej nie mogłeś zacytować ?
Dostałeś już psychobota, czy jesteś nowy ?

E.

1. Data: 2002-08-04 14:32:30

Od: "cartoon" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już więcej nie mogłeś zacytować ?
> Dostałeś już psychobota, czy jesteś nowy ?
>
> E.
jesli juz to nowa:))
sorki, zrobilam to lekko bezmyslnie
cartoon

1. Data: 2002-08-04 14:45:35

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...

> jesli juz to nowa:))
> sorki, zrobilam to lekko bezmyslnie

Witaj w takim razie, cartoon,
zanim dopadną Cię inni;).
Posłuchaj też chwilę ludzi zanim wydasz osąd.
Nie wierz też za bardzo tym, którzy są jak baranki;)

Pozdrawiam
E.

low IQ compleks
Re: low IQ compleks
low IQ compleks
moja matka nie chce zebym byl z moja dziewczyna - poradzcie co robic, prosze
Milosc a rozstanie