Re: Homoseksualne kalectwo.

1. Data: 2002-08-04 21:56:33

Temat: Re: Homoseksualne kalectwo.
Od: a...@p...onet.pl (Anika) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit"
> Mylisz się. Domy Dziecka są pełne dzieci, których rodzicom sąd tylko
> ograniczył władzę rodzicielską lub znajdują się oni w trudnej sytuacji
> materialnej bądź zdrowotnej. Dzieci te w sensie prawnym nie nadają się
> do adopcji.

Nie chce mi sie w to wierzyc, czy czesc nie jest po prostu na duza i nikt
nie chce ich adoptowac?

> Sytuacja taka wynika z polskiego ustawodawstwa a nie z obojętnosci
> wobec ich losu czy odrzucenia społecznego.

A kto jest autorem ustawodastwa, chyba nie ufoludki...

> Chyba zbyt emocjonalnie podchodzisz do problemu. Nikt przecież nie
> mówi o zamykaniu homoseksualistów w gettach, zmuszaniu do związków
> heteroseksualnych i monopolu na prawdę.

Moze i emocjonalnie, trudno do tych Waszych teorii podchodzic
spokojnie...chcecie nas zmieniac na sile, nie majac zielonego pojecia jak
tego dokonac...

Papatki
Anika

1. Data: 2002-08-05 03:27:57

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Little Dorrit"
>
>Nie chce mi sie w to wierzyc, czy czesc nie jest po prostu na duza i nikt
>nie chce ich adoptowac?
Tutaj ma rację Bogini (O tempora! O mores! Żebym ją popierał:-)).
Po prostu w polskiej praktyce orzeczniczej przyjęło się unikanie
całkowitego odbierania praw rodzicielskich (wystarczy dziecku posyłać
pocztówkę raz na kilka miesięcy i sąd praw nie odbierze, bo rodzic się
dzieckiem interesuje).

>A kto jest autorem ustawodastwa, chyba nie ufoludki...
Tu nie tyle chodzi o ustawodawstwo, ile o jego stosowanie.
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

Re: Hmoseksualne...//reakcja Amnesty International
Odp: Elektrowstrzasy
Re: Homoseksualne kalectwo.
co z ta kobieta ?
lenistwo? - ukamienowac