Re: Homoseksualne kalectwo.

1. Data: 2002-08-05 18:22:57

Temat: Re: Homoseksualne kalectwo.
Od: a...@p...onet.pl (Anika) szukaj wiadomości tego autora

From: "Little Dorrit"
> Ona się nie zniechęciła, ją rzetelna dyskusja raczej nie interesuje.
> Reaguje jak pies Pawłowa na hasło "homoseksualizm",
>podobnie jak
> kilkoro innych homoseksualistów, którzy natychmiast zlecieli się tutaj
> bronić swoich okopów.

Chcielibyscie mowic o nas i bez nas...mysle, ze byloby to zbyt proste...poza
tym nie bede siedziec cicho jak "naszych bija" i wyzywaja od ludzikow,
ktorzy kochac nie potrafia...jestem prostym czlowieczkiem, bez fakultetow i
nie umiem tak sprytnie odwracac kota ogonem jak Ty, ale nie pozwole aby
takie klamstwa o nas zostaly przemilczane...

1. Data: 2002-08-08 16:46:45

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anika" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
aby
> takie klamstwa o nas zostaly przemilczane...

Więc macie wyszukiwarki nastawione na słowo homoseksualizm czy jak?
Gdyby Twoje zainteresowania były trochę szersze, miałabyś i Ty
fakultety i możność inteligentniejszej obrony swoich poglądów.
Dorrit

1. Data: 2002-08-08 17:24:44

Od: "Anika" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit"
> Więc macie wyszukiwarki nastawione na słowo homoseksualizm czy jak?

Chcesz rozmawiac o nas bez nas, czemu?
A ja czesto tu zagladam i czytam Was madre ludki...

> Gdyby Twoje zainteresowania były trochę szersze, miałabyś i Ty
> fakultety i możność inteligentniejszej obrony swoich poglądów.

Oj jo jojjjjjjj..;)
Nie wszyscy musza byc tak uczeni jak Ty czy inne ludki, aby wypowiedziec
swoje zdanie..
Poczytam sobie "Twoja i inteligenta obrone"...

Papa
Anika

1. Data: 2002-08-08 17:51:35

Temat: Re: Kalestwo
Od: "mal" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

L.D. napisała:
"Gdyby Twoje zainteresowania były trochę szersze, miałabyś i Ty
fakultety i możność inteligentniejszej obrony swoich poglądów."

Dzięki Pani zaczęłam wątpić w to, że zdobycie wszystkich wpisów z psychologii
jest czymś wyjątkowo trudnym.

"Wycieczki osobiste" Pani nie uwłaczają ? :)

"Twoje racje, Sokratesie, są tak odrażające, jak Twój wygląd!..." :-)))))

Desipere est juris gentium i nawet fakultety nic na to nie poradzą.

Pozdrawiam Anikę

1. Data: 2002-08-08 18:51:41

Od: "cartoon" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdyby Twoje zainteresowania były trochę szersze, miałabyś i Ty
> fakultety i możność inteligentniejszej obrony swoich poglądów.

No popatrz, Twoje zainteresowania najwyrazniej sa szerokie jak sam plaszcz
Cezara, a obrona pogladow... well... nie ma jak rzeczowa argumentacja.
pozdr
cartoon

1. Data: 2002-08-11 18:08:36

Od: "heksia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

[CIACH]

> Więc macie wyszukiwarki nastawione na słowo homoseksualizm czy
> jak?

A jak tak to co? Nie mamy prawa bronic naszego dobrego imienia??

> Gdyby Twoje zainteresowania były trochę szersze, miałabyś i Ty
> fakultety i możność inteligentniejszej obrony swoich poglądów.

Ja moze jeszcze mgr przed nazwiskiem nie mam, ale jestem na
prawie i to co tu i w paru innych miejscach piszesz
kwalifikuje sie pod art. 212 i 216 - znieslawienie i zniewaga!!

heksia

1. Data: 2002-08-12 18:04:58

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W załączeniu przesyłam Państwu list Lambdy do GW oraz stanowisko p. Anny
Teutsch. Pozdrawiam!
Elizabeth

1. Data: 2002-08-14 21:45:08

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "heksia" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prawie i to co tu i w paru innych miejscach piszesz
> kwalifikuje sie pod art. 212 i 216 - znieslawienie i zniewaga!!

A to, co Ty tu i w paru innych miejscach piszesz, kwalifikuje się w
psychologii jako nastawienia ksobne w osobowości paranoidalnej. Zaś
próba samobójcza o której wspominasz, pozwala wnioskować o
niezrównoważeniu psychicznym. Biedni klienci!
Dorrit

> heksia

dziecko ma problemy
Re: Homoseksualne kalectwo.