Re: Homoseksualne kalectwo.

From: a...@p...onet.pl (Anika)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Homoseksualne kalectwo.
Date: 5 Aug 02 18:22:57 GMT
Sender: a...@p...onet.pl

From: "Little Dorrit"
> Ona się nie zniechęciła, ją rzetelna dyskusja raczej nie interesuje.
> Reaguje jak pies Pawłowa na hasło "homoseksualizm",
>podobnie jak
> kilkoro innych homoseksualistów, którzy natychmiast zlecieli się tutaj
> bronić swoich okopów.

Chcielibyscie mowic o nas i bez nas...mysle, ze byloby to zbyt proste...poza
tym nie bede siedziec cicho jak "naszych bija" i wyzywaja od ludzikow,
ktorzy kochac nie potrafia...jestem prostym czlowieczkiem, bez fakultetow i
nie umiem tak sprytnie odwracac kota ogonem jak Ty, ale nie pozwole aby
takie klamstwa o nas zostaly przemilczane...