Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.

11. Data: 2019-03-28 07:49:24

Temat: Re: Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-27 o 19:55, Ilona pisze:

> Powiedz nam mały levaczku,

Nie powiem wam mały prawaczku,

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2019-03-28 15:30:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
ns0/14-06regnerus.pdf

c-wklejam-czy-homoseksualizm-jest/

wa-lgbt-pis/?fbclid=IwAR0l8yJY1r6u59SDmX9xicICO7Pdle
Kg1KTcM3KU_UXzUJZAo0Sazj8qiqA

> z tym to trochę, a trochę nie tak. pewnie, że u wielu osób,
> na skutek zaburzeń genetycznych, może być wrodzony.
> dla innych to sprawa szukania nowych doświadczeń,
> dla jeszcze innych za wielki dobrobyt i tym znudzenie,
> a dla pozostałych chodzenie dla korzyści z "duchem elit" zdemoralizowanych.
>
> Naprawdę ikselkuś tak właściwie nawet nie ma po co sprzeczać się
> z osobami tego pokroju, bo dla nich każde badania uwidaczniające,
> że związki homoseksualne są nieadekwatne do zagrożeń występujących
> w związkach małżeńskich jest tym, czego nie chcą widzieć.

Ich przekonują jedynie ,,badania" wykonywane przez takie półgłówki:
https://m.demotywatory.pl/4543801

> To trochę tak, jak z "przyzwoitości" zakaz pisania o tym,
> że rasa biała jest bardziej inteligentna od czarnej ogólnie rzecz biorąc,
> a natomiast można bez żadnych reperkusji pisać, że rasa czarna ma większe
> zdolności fizyczne.
>
> Ciekawe, że nie zabraniają pisać, że rasa żółta ma większe IQ,
> aniżeli rasa biała.

Mnie zastanawia inna oczywista rzecz - w odniesieniu do księży homosie
eksponują TYLKO pedofilię, a nie homoseksualizm. A przecież pedofilia wśrod
księży to zaledwie nikły ułamek liczby homoseksualistów w tym środowisku!
Tu widać jak na dłoni manipulację homolobby - swoich nielzia ruszać,
homokapłan dla nich jest OK :->

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2019-03-28 16:23:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-28 o 15:30, XL pisze:

> Mnie zastanawia inna oczywista rzecz

To nie pierwszy raz, gdy nie rozumiesz rzeczy oczywistych.

>- w odniesieniu do księży homosie
> eksponują TYLKO pedofilię, a nie homoseksualizm.

Bo pedofilia to przestępstwo.
I na pedofilię w kościele zwracają uwagę nie tylko homosie, ale wszyscy
normalni ludzie, niezależnie od orientacji seksualnej.

> A przecież pedofilia wśrod
> księży to zaledwie nikły ułamek

Po pierwsze, to nie jest prawda. Skala pedofilii u księży jest ogromna i
nie ma nic wspólnego z orientacją seksualną.
Po drugie, choćby wśród nich był tylko jeden pedofil, to powinien
odpowiadać przed sądem, a nie być ukrywany przez kolegów funkcjonariuszy
z instytucji.

> liczby homoseksualistów w tym środowisku!

Nikogo normalnego nie obchodzi ilu mają homoseksualistów. To nie jest
nielegalne.

> Tu widać jak na dłoni manipulację homolobby

Tu widać jak na dłoni manipulację homofobów.

- swoich nielzia ruszać,

Ruszać, to znaczy co?
Zabronić ustawowo homoseksualistom zostania księdzem? Przecież to
idiotyczne...
Jak kościół nie chce mieć homoseksualistów, to niech ich nie przyjmuje.

> homokapłan dla nich jest OK :->

Nie ma różnicy czy homo czy nie homo. Sam fakt pójścia na księdza
oznacza, że coś z takim człowiekiem jest nieteges.
Ale bycie nieteges nie jest zabronione i jest legalne, więc mi to
osobiście zwisa, skoro sobie postanowił tak życie zmarnować na
studiowanie bajek. Ludzie mają różne dziwne hobby.

Byle nie był przestępcą, nie kradł, nie wyłudzał od ludzi pieniędzy, nie
był pedofilem i nie krył pedofilów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2019-03-29 00:46:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-27 20:42, XL wrote:
> [...]
>>

> A tak w ogole to budzimy się:
> https://otopress.pl/2019/03/27/powiat-swidnicki-usta
wa-lgbt-pis/?fbclid=IwAR0l8yJY1r6u59SDmX9xicICO7Pdle

Trzeba te zmiany prawne uzasadnić względami bezpieczeństwa, aby w
przyszłości nie dochodziło do takich sytuacji.

https://www2.memri.org/polish/wp-content/uploads/201
6/12/22514.jpg

https://www2.memri.org/polish/kampania-isis-dokonywa
nia-egzekucji-homoseksualistow-przez-kamienowanie-ro
zstrzelanie-zrzucanie-z-dachow-publiczne-tortury-jes
t-zgodna-z-prawem-szariatu-jak-wyjasniali-wplywowi-k
aznodzieje-isl/3496

15. Data: 2019-03-29 00:58:53

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-28 07:49, Kviat wrote:

> Nie powiem wam mały prawaczku,
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Przyglądnij się do czego prowadzi teoria krytyczna, w praktyce.

https://www.liveleak.com/view?i=b1b_1500053676&comme
nts=1

16. Data: 2019-03-29 01:00:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
zstrzelanie-zrzucanie-z-dachow-publiczne-tortury-jes
t-zgodna-z-prawem-szariatu-jak-wyjasniali-wplywowi-k

Homolewacja w muzułmańskiej Europie chyba tego JESZCZE nie kojarzy...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2019-03-29 01:07:20

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 marca 2019 01:00:14 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
aznodzieje-isl/3496

> Homolewacja w muzułmańskiej Europie chyba tego JESZCZE nie kojarzy...

ISIS kaputt...

18. Data: 2019-03-29 01:13:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-29 01:00, XL wrote:
> [...]
aznodzieje-isl/3496

> Homolewacja w muzułmańskiej Europie chyba tego JESZCZE nie kojarzy...

Kreda odstresowuje :)))
http://polskaksiegarnia.fr/pl/kreda_kol_do_malowania
_po_asfalcie_24_sztuki_karbo-3850385018803-456079

19. Data: 2019-03-29 02:02:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
>>

> Kreda odstresowuje :)))
> http://polskaksiegarnia.fr/pl/kreda_kol_do_malowania
_po_asfalcie_24_sztuki_karbo-3850385018803-456079

No, w Unii najskuteczniejszą metodą odstresowującą jest rysowanie nią
kwiatków.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2019-03-29 02:03:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
zstrzelanie-zrzucanie-z-dachow-publiczne-tortury-jes
t-zgodna-z-prawem-szariatu-jak-wyjasniali-wplywowi-k

Pan ma niepełne dane.
ISIS jest już w UE i rośnie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: