Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.

21. Data: 2019-03-29 08:26:17

Temat: Re: Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-29 o 01:00, XL pisze:

> Homolewacja w muzułmańskiej Europie chyba tego JESZCZE nie kojarzy...

Katotalibska prawacja bardzo dba o to, żeby kojarzyli.

Sama widzisz do czego zdolni są religianci. Jedynym rozwiązaniem jest
całkowity rozdział państwa od religii. Jeszcze tego nie rozumiesz, ale
zrozumiesz, gdy po katotalibskich fanatykach władzę przejmą fanatycy
innej religii. Przyjdą na gotowe. Zatęsknisz za świeckim państwem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2019-03-29 08:30:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-29 o 02:03, XL pisze:

> Pan ma niepełne dane.
> ISIS jest już w UE i rośnie.

Katolicy zaczynali jak ISIS i zobacz jak urośli.
Normalnym ludziom jest bez różnicy, która religia niszczy ludzi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2019-03-31 13:19:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Katolicy zaczynali jak ISIS i zobacz jak urośli.
> Normalnym ludziom jest bez różnicy, która religia niszczy ludzi.

ISIS to nie religia, lecz ideologia, pimpusiu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

24. Data: 2019-03-31 15:14:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-31 o 13:19, XL pisze:

> ISIS to nie religia, lecz ideologia, pimpusiu.

Czyli tak samo jak u was, głupolku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2019-04-01 18:24:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-31 o 15:14, Kviat pisze:

> Czyli tak samo jak u was, głupolku.

Znajdź różnicę:

https://www.rp.pl/artykul/1182109-Dzihadysci-z-Panst
wa-Islamskiego-spalili-biblioteke-uniwersytecka-w-Mo
sulu.html

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,24603836,ksieza-s
palili-ksiazki-o-harrym-potterze-i-zmierzch-powolali
.html

"Fundacja cytuje fragmenty katechizmu o konieczności odrzucenia m.in.
wróżbiarstwa, horoskopów, astrologii. Przywołuje także artykuł, mówiący
o tym, iż "wszystkie praktyki magii lub czarów, przez które dąży się do
pozyskania tajemnych sił, by posługiwać się nimi i osiągać nadnaturalną
władzę nad bliźnim - nawet w celu zapewnienia mu zdrowia - są w poważnej
sprzeczności z cnotą religijności".

Praktyki magii i czarów... w normalnych okolicznościach to nawet mogłoby
być śmieszne.

"Gdzie się pali książki, dojdzie w końcu do palenia ludzi."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2019-04-02 04:47:21

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-01 18:24, Kviat wrote:

> [...]
sulu.html

> http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,24603836,ksieza-s
palili-ksiazki-o-harrym-potterze-i-zmierzch-powolali

A lokalny levaczek znowu o klechach.
Chyba, któryś nie dał mu w młodości rozgrzeszenia za to, że walił konia
w Wielki Piątek?
//jak tow. Szmaciakowi.
https://literat.ug.edu.pl/szpot/szmaciak.htm

27. Data: 2019-04-02 09:33:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-04-02 o 04:47, Ilona pisze:

> [...]
.html

> A lokalny levaczek znowu o klechach.
> Chyba, któryś nie dał mu w młodości rozgrzeszenia za to, że walił konia

Te wasze katoprawaczkowe obsesje :):)
Skąd u was pomysły, żeby opowiadać obcemu facetowi przebierającemu się w
sukienki o waleniu konia? Do tego jeszcze prosić go o pozwolenie?
Ale wam przeorali w dzieciństwie umysły...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2019-04-02 18:48:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-02 09:33, Kviat wrote:

> [...]
> sukienki o waleniu konia? Do tego jeszcze prosić go o pozwolenie?
> Ale wam przeorali w dzieciństwie umysły...

Jednakowoż, wyraźnie widać, że obsesja ujawniają się u ciebie.

//ale, nie martw sie, Szmaciak w młodości też miał takie obsesje.
https://literat.ug.edu.pl/szpot/szmaciak.htm

29. Data: 2019-04-04 14:03:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
.html

> A lokalny levaczek znowu o klechach.
> Chyba, któryś nie dał mu w młodości rozgrzeszenia za to, że walił konia

Ewidentnie. Uraz pozostał :-))

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

30. Data: 2019-04-04 14:41:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-04-04 o 14:03, XL pisze:

wa-Islamskiego-spalili-biblioteke-uniwersytecka-w-Mo
sulu.html

palili-ksiazki-o-harrym-potterze-i-zmierzch-powolali
.html

> Ewidentnie. Uraz pozostał :-))

Jak klecha miał dać rozgrzeszenie, skoro do nich nie chodziłem?
Musiałbym na głowę upaść, żeby gadać z jakimś obcym facetem ubierającym
sukienki. I całe szczęście moi rodzice są normalni i wiedzieli, że o
niektórych sprawach dzieciom nie wolno rozmawiać ze śliniącym się obcym
facetem.

I kto tu ma uraz? Ciekawe dlaczego nadal na starość (przynajmniej xl, bo
bo wieku ilony nie znam, a z tego co pisze podejrzewam, że też młodość
ma już dawno za sobą) wszystko wam kojarzy się z waleniem konia...
pewnie często dostawaliście rozgrzeszenie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Zapłodnienie w Umyśle czy w Ciele?
Nie antykultura, ale... Cthulhu'ra ;)