Horoskopy dla Optymalnych

1. Data: 2008-01-27 16:28:34

Temat: Horoskopy dla Optymalnych
Od: " are" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To niezmiernie wazne, aby osoby przebywajace na DIecie
Optymalnej zapoznaly sie z najnowszymi horoskopami:
http://tiny.pl/lq7x

2. Data: 2008-01-27 21:00:03

Temat: Re: Horoskopy dla Optymalnych
Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-01-2008 o 17:28:34 are <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> To niezmiernie wazne, aby osoby przebywajace na DIecie
> Optymalnej zapoznaly sie z najnowszymi horoskopami:
> http://tiny.pl/lq7x

Nie stosuję diety optymalnej, żadnej specjalnej diety nie stosuję, jem to,
na co mam ochotę, ale ten horoskop to jest całkiem trafny dla mnie w moim
odczuciu. Przypadkiem tak udało sie trafić? Czy są tak pisane, że każdy
może znaleźć coś dla siebie? Urodziłem się 22 lutego.
http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?PHPSESSID=8
3da235d4491494fd003dbac2b70abdb&topic=1036.0

--
Pozdrawiam. Janusz.

3. Data: 2008-01-27 21:53:14

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?PHPSESSID=8
3da235d4491494fd003dbac2b70abdb&topic=1036.0

Wprawdzie ja dość trzeźwo patrzę na świat, ale spora część mojego horoskopu
też jest trafiona... 8)
http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?topic=951.0

Krystyna
--
Małe prawdy wyraża się jasnymi słowy.
Wielkim prawdom towarzyszy wielka cisza. Rabindranath Tagore

4. Data: 2008-01-28 10:39:35

Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):

[...]

> Wprawdzie ja dość trzeźwo patrzę na świat, ale spora część mojego horoskopu
> też jest trafiona

To bedzie moja nowa sygnaturka:

"prawdzie ja dość trzeźwo patrzę na świat, ale [...]" ~ Krystyna*Opty* po
przeczytaniu zawartosci strony dr-kwasniewski.pl

5. Data: 2008-01-28 12:47:14

Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wprawdzie ja dość trzeźwo patrzę na świat, ale spora część mojego
> horoskopu też jest trafiona... 8)
> http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?topic=951.0

;) Zauważcie, że zazwyczaj horoskopy skonstruowane są tak, że każdy
"znajdzie coś dla siebie". Mój np jest pełen sprzeczności, część to totalne
brednie, część po części jest prawdą a część to strzał w 10 ;)
Ogólnie sterta bzdur, jak z reszta każdy horoskop ;]

6. Data: 2008-01-28 15:23:49

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> "prawdzie ja dość trzeźwo patrzę na świat, ale [...]" ~ Krystyna*Opty* po
> przeczytaniu zawartosci strony dr-kwasniewski.pl

Gorzej się czujesz ?? co z anemią ??

--
"Ja przeszedlem te kuracje kilka lat temu. Jak pilem 25 cytryn
to czul;erm sie niewiarygodnie swierzo, rzeźko i lekko. Wyglad

7. Data: 2008-01-28 17:12:51

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "prawdzie ja dość trzeźwo patrzę na świat, ale [...]" ~ Krystyna*Opty* po
> przeczytaniu zawartosci strony dr-kwasniewski.pl

Aruś, zjadłeś pierwszą literę, dopisz: W ... :)

Krystyna
--
Po powrocie do domu tata pyta się Jasia:
- I co Jasiu, poprawiłeś tą dwóję z fizyki?

8. Data: 2008-01-28 21:04:59

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
fnibfi$66f$...@i...gazeta.pl...
> To niezmiernie wazne, aby osoby przebywajace na DIecie
> Optymalnej zapoznaly sie z najnowszymi horoskopami:
> http://tiny.pl/lq7x

Arus biedne dziecko, dalej "tworzy" ! Twoje posty swiadcza tylko o szybko
postepujacym zaniku.... mozgu !

Jurek

jadlospis optymalny a placki
Nutridrinki, gdzie taniej?
Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)
jak schudłem 13 kg w 5 miesięcy
Ile jecie?:)