Humus

21. Data: 2017-06-02 14:43:38

Temat: Re: Humus
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2017 o 12:58, tandoori.curry pisze:
> Czerwona cieciorka

???

> Dużo chyba zależy od cieciorki. Jak próbowałem z zielonej

???

A nie pomyliłeś Ty czasem ciecierzycy z soczewicą?

Ewa

22. Data: 2017-06-02 16:37:52

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 02.06.2017 14:43, FEniks wrote:

> ???

> ???
>
> A nie pomyliłeś Ty czasem ciecierzycy z soczewicą?
>
> Ewa

Mozliwe )) pomarańczowe pół-kulki. Sorry.

23. Data: 2017-06-02 19:15:26

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-06-02 12:58, obywatel tandoori.curry uprzejmie donosi:
> Zrobiłem tak. Czerwona cieciorka rozgotowana na papkę. (Około 15 min).
> Odlewam nadmiar wody. Chłodzę. W międzyczasie prażę około połowe wagowo
> w stosunku do cieciorki nasion sesamu na złoty kolor. Chłodzę. Mix
> cieciorki blenderem. Mix sesamu na papkę młynkiem do kawy. Dodaje soli,
> rozgniecione ząbki czosnku sok z cytryny i sól jak nie zapomnę. Wszystko
> mieszam. Posypuję na powierzchni tymiankiem albo zaatarem jak jest. Oraz
> trochę ostrej papryki.
>
> Dużo chyba zależy od cieciorki. Jak próbowałem z zielonej to było
> kiepsko. pozdrawiam wszyskich.

No to rzeczywiście wyszedł chyba humus.

Healthy French Bulldog Puppies for sale Call or text me at 203-842-8267
Czy jeszcze mamy wybór?
Pyszny biały ser - cz. 2
W kwestii sera.
Pyszny biały ser.