W kwestii sera.

1. Data: 2017-05-18 11:45:45

Temat: W kwestii sera.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście tylko dla tych, którzy z braku wyboru muszą jeść sklepowe
barachło, ale jednak mimo to nie chcą żyć w nieświadomości:

http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.elemen
t.agro-93af4765-e0f1-4dbd-8448-c9798b173fe7/c/016_02
5_Aljewicz.pdf

2. Data: 2017-05-18 12:57:49

Temat: Re: W kwestii sera.
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-18 o 11:45, Ikselka pisze:
> [...]
>
> http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.elemen
t.agro-93af4765-e0f1-4dbd-8448-c9798b173fe7/c/016_02

A tutaj krótkie co nieco o jak najbardziej naturalnym serowarstwie i
masarstwie. Smacznego!
https://www.youtube.com/watch?v=GfzPzPkSX3s,
pozdr
Stefan

3. Data: 2017-05-18 13:23:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
5_Aljewicz.pdf

> A tutaj krótkie co nieco o jak najbardziej naturalnym serowarstwie i

Nie słyszałeś nigdy o kwarglach?!

4. Data: 2017-05-18 13:27:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

t.agro-93af4765-e0f1-4dbd-8448-c9798b173fe7/c/016_02
5_Aljewicz.pdf

> Nie słyszałeś nigdy o kwarglach?!

Ani o casu marzu? O włoskim/sardyńskim/alpejskim itd. serze z robakami?
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Casu_marzu

5. Data: 2017-05-18 20:39:34

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-18 o 13:27, Ikselka pisze:

t.agro-93af4765-e0f1-4dbd-8448-c9798b173fe7/c/016_02
5_Aljewicz.pdf

> Ani o casu marzu? O włoskim/sardyńskim/alpejskim itd. serze z robakami?
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Casu_marzu

Casu Narzu jadłem podczas rajzy po Sardynii. Mogę ci podrzucić fotki z
degustacji :)
Ołomunieckie też konsumuję i kupuję ilekroć tam zawitam.
pozdr
Stefan

6. Data: 2017-05-18 21:00:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> Ołomunieckie też konsumuję i kupuję ilekroć tam zawitam.

Ja wiem, że najlepiej smakują kupione na Fischplatzu, ale
gdyby kto miał chęć, a nie miał tam po drodze, to w tzw.
ciągłej sprzedaży mają je w Kauflandzie.

Jarek

--
Tę chusteczkę coś mi dała
Na onuce będę miał, na onuce będę miał

7. Data: 2017-05-18 21:37:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

t.agro-93af4765-e0f1-4dbd-8448-c9798b173fe7/c/016_02
5_Aljewicz.pdf

Dzienks, chyba sobie oszczędzę :-)))

> Casu Narzu jadłem podczas rajzy po Sardynii. Mogę ci podrzucić fotki z
> degustacji :)
> Ołomunieckie też konsumuję i kupuję ilekroć tam zawitam.

Smacznego :-))

8. Data: 2017-05-18 21:38:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wiem, że najlepiej smakują kupione na Fischplatzu, ale
> gdyby kto miał chęć, a nie miał tam po drodze, to w tzw.
> ciągłej sprzedaży mają je w Kauflandzie.

Mówisz o kwarglach? To nie może być TO 3-)

9. Data: 2017-05-18 22:19:41

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wiem, że najlepiej smakują kupione na Fischplatzu, ale
> gdyby kto miał chęć, a nie miał tam po drodze, to w tzw.
> ciągłej sprzedaży mają je w Kauflandzie.
>
> Jarek

akurat Kaufland nie jest mi po drodze, zarobił u mnie krechę...
pozdr
Stefan

10. Data: 2017-05-18 22:31:27

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> akurat Kaufland nie jest mi po drodze, zarobił u mnie krechę...

Do Bydgoszczy będę jeździł...

Jarek

--
Podstawowe zasady higieny są takie, że jak się wchodzi,
to się puka, a pan wchodzi bez pukania z brudną ścierką.

Pyszny biały ser.
Łosoś po ikselsku.
Niby nic, a cieszy :-))
Gołąbki w liściach botwinki