Re: Hurtem do "remo"

From: "remo" <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Hurtem do "remo"
Date: Sat, 18 May 2002 18:04:56 +0200

"NEVERMORE"

> Dam Ci chwilkę na ochłonięcie.

Dopiero teraz ochłonąłem.
Czy Ty dobrze się czujesz ?

> I epatowania wulgaryzmami też nie chcesz sobie odpuścić, choć tyle razy
> dawałam Ci do zrozumienia, że nie jesteś moim uczniem i nie musisz się
> popisywać znajomością kontestacyjnej poezji Wojaczka.

Gdzież te wulgaryzmy ? Dat nie umiesz czytać ?
"Nie chcesz sobie odpuścić ...". Tia ...
Jeszcze powinno coś być o "eskalacji w używaniu".

Do zrozumienia mi dawałaś, że nie jestem Twoim uczniem ?
A ja się nim czułem ? Nev, co ty bierzesz ? Może nie te wzięłaś ?

> Oj! trafiłam jak kulą w płot, tytułując Cię kiedyś: świrem z klasą !
> A teraz uważaj, bo możesz się obsikać:
> ja się łudziłam, że Twoje nałogowe chlanie wynika z jakichś wielkich,
> egzystencjalnych pobudek :-)))))))))))))
> I było mi Ciebie żal...
> (Szczególnie listy na priva dezorientowały.)

Trzy po koleii z przeprosinami, tuż po Twojej mistyfikacji ?
Więcej nie pamiętam - a nie piję. Coś przeoczyłem, madame ?

Metody przekazywania informacji żywcem wyjęte ze starego Dziennika Telewizyjnego.
Starzejesz się Nev. Nie będzie coraz lepiej. Wręcz odwrotnie.

rw