Huśtawka nastrojów - co badać?

1. Data: 2005-10-15 14:45:05

Temat: Huśtawka nastrojów - co badać?
Od: "Warren" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ok 30 lat (kobieta) i od pewego czasu dopadła mnie huśtawka nastrojów,
która przerodziła się w zespół jelita drażliwego, a potem w nerwicę! Czasem
mnie tak zaatakuje na około tydzień, półtorej i telepie, nie mogę jeść, słabo
śpie. Badałam tarczycę - wszystko w porządku. Co powinnam sobie jeszcze
przebadac?

2. Data: 2005-10-15 15:00:10

Temat: Re: Huśtawka nastrojów - co badać?
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ok 30 lat (kobieta) i od pewego czasu dopadła mnie huśtawka nastrojów,
> ........ Co powinnam sobie jeszcze
> przebadac?

(w nowej ortografii)
Wątrobę. I nie jeść serkuw topinyh , żułtyh.
I dotleniać się na świeżym powietszu, ale to nie muszą być spacery.

3. Data: 2005-10-15 15:26:12

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości l...

> (w nowej ortografii)
> Wątrobę. I nie jeść serkuw topinyh , żułtyh.
> I dotleniać się na świeżym powietszu, ale to nie muszą być spacery.

...stalas sie juz nudna...

4. Data: 2005-10-15 17:56:18

Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym zaczęła od badań na poziomhormonów, może to "kobiece" sprawy.

5. Data: 2005-10-15 18:01:59

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:5af6.00000a5a.4351197a@newsgate.onet.pl...

> Wątrobę. I nie jeść serków topinyh , żółtych.
> I dotleniać się na świeżym powietrzu, ale to nie muszą być spacery.

do polnego chwastu: sama sobie dotleniaj swoje oscypki, ortograficzna
niemoto
do warren: wybierz sie do neurologa.

--
pozdro
ape

6. Data: 2005-10-15 18:46:23

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
> wiadomości l...

> ...stalas sie juz nudna...

A co ty hcesz od tej odpowiedzi ?
Jest jak najbardziej na temat, i merytorycznie poprawna.

A jak ci się nie podoba ortografia to zmień grupę.
Ciebie nie było stać na sensowną odpowiedź.

7. Data: 2005-10-15 20:31:00

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:5af6.00000ac2.43514e7f@newsgate.onet.pl...

> A jak ci się nie podoba ortografia to zmień grupę.
> Ciebie nie było stać na sensowną odpowiedź.

To ty raczej zmien ,doucz sie i wroc.

Magda

8. Data: 2005-10-15 23:04:03

Od: "Warren" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym zaczęła od badań na poziomhormonów, może to "kobiece" sprawy.

Nareszcie coś konkretnego! Ale jakich? W jakims konkretnym dniu cyklu?
Chciałabym wiedzieć zanim pójdę do lekarza...
Nie chodzi tu bynajmniej o tarczycę, prawda? Bo tę mam w porządku.
Warren

9. Data: 2005-10-16 12:02:03

Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Warren" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chciałabym wiedzieć zanim pójdę do lekarza...
> Nie chodzi tu bynajmniej o tarczycę, prawda? Bo tę mam w porządku.

Chodzi o poziom hormonów kobniecych- estrogenu i progesteronu.
Zgłoś się do ginekologa, powiedz mu dokładnie to samo co napisałaś nam w
pierwszym swoim poście.
Poza tym, jeżeli możesz napisz proszę coś więcej o sobie.. tryb życia, czy
palisz, jaką pracę wykonujesz (nie dokładnie, ale czy to zajęcie umysłowe,
czy fizyczne), czy masz jakieś problemy z którymi sobie nie radzisz, czy
jesteś osobą szczupłą czy raczej tzw.przy kości.. to wszytko może mieć
związek z nerwami.
A co do serków topionych, to faktycznie możesz ich nie jeść, ale tylkoi
dlatego, że są tłuste :)

10. Data: 2005-10-16 18:24:17

Temat: re:[OT]
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A jak ci się nie podoba ortografia to zmień grupę.
> Ciebie nie było stać na sensowną odpowiedź.

No coment.

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

wodniak podtwardówkowy 8m
Zapalenie stawu kolanowego
Bolący węzeł pachwinowy