Bolący węzeł pachwinowy

1. Data: 2005-10-15 11:31:41

Temat: Bolący węzeł pachwinowy
Od: "Ark" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od kilku miesięcy mam problem z węzłem na pachwinie.
Jak zakładam majtki atlantic to boli mnie i robi sie duzy.
Jak zakładam luzniejsze to czasem jest spokoj a czasem
tez pobolewa i powieksza sie. Generalnie chyba troche
wiekszy jest od drugiego pachwinowego.
Co to moze byc?
Pierwszy problem z tym wezlem mialem jakies 8 lat
temu przy operacji na lewa noge (lewy wezel) ale potem
przeszło.

Jakie badania najlepiej?
Usg wezłów?

Dziekuje pozdrawiam

2. Data: 2005-10-15 11:58:44

Temat: Re: Bolący węzeł pachwinowy
Od: "Paweł W." <p...@s...na.dole> szukaj wiadomości tego autora

Ark wrote:
> Witam,
> od kilku miesięcy mam problem z węzłem na pachwinie.
To pójdź w końcu do lekarza.
> [...]
> Jak zakładam luzniejsze to czasem jest spokoj a czasem
> tez pobolewa i powieksza sie. Generalnie chyba troche
A skąd mam wiedzieć. Nie widziałem, nie mam żadnych badań: temperatura,
skóra nad węzłem, jego bolesność przy dotykaniu, przesuwalność względem
innych struktór, a może to jest pakiet węzłów (potrafisz to sam
ocenić???), zmiany skórne na nodze (proces zapalny na nodze może
powodować powiększenie regionalnych węzłów chłonnych, to samo dotyczy
chorób krocza, a ten węzeł prawdopodobnie odbiera chłonkę i z krocza i z
nogi), operacja , którą przebyłeś też może mieć znaczenie, ale skąd mam
wiedzieć, co to za operacja??? Może amputacja? Dopiero potem badania
krwi, OB/CRP,USG. Po tych badaniach można się zastanowić co to może być
i co dalej.
Może być też tak, że obraz choroby jest typowy dla jakiegoś schorzenia i
lekarz od razu ci powie co to jest i zaaplikuje odpowiednie leczenie.

I najważniejsze: wczesna diagnostyka podstawą w leczeniu (skutecznym)
nowotworów. A zasada jest taka - dopóki nie wiesz co to jest, zakładaj,
że jest to nowotwór, dopóki nie wykluczysz!!! Życzę dużo zdrowia.

> Dziekuje pozdrawiam

Proszę, pozdrawiam

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

3. Data: 2005-10-15 13:07:49

Od: "Ark" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Operacja byla na zlamana noge nie amputowali jej.
To co teraz wpierw?
OB? USG a to CRP co to jest i gdzie sie robi?

4. Data: 2005-10-15 14:42:56

Od: "Paweł W." <p...@s...na.dole> szukaj wiadomości tego autora

Ark wrote:
> Operacja byla na zlamana noge nie amputowali jej.
> To co teraz wpierw?
> OB? USG a to CRP co to jest i gdzie sie robi?

U lekarza pierwszego kontaktu. Tobie i tak badanie nic nie powie. Idz do
lekarza. Tak ciężko?

--
_ _ _ _

Jak dbać o soczewki?