Huśtawka nastrojów - co badać?

11. Data: 2005-10-16 20:12:08

Temat: Re: Huśtawka nastrojów - co badać?
Od: "Warren" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o poziom hormonów kobniecych- estrogenu i progesteronu.
> Zgłoś się do ginekologa, powiedz mu dokładnie to samo co napisałaś nam w
> pierwszym swoim poście.
> Poza tym, jeżeli możesz napisz proszę coś więcej o sobie.. tryb życia, czy
> palisz, jaką pracę wykonujesz (nie dokładnie, ale czy to zajęcie umysłowe,
> czy fizyczne), czy masz jakieś problemy z którymi sobie nie radzisz, czy
> jesteś osobą szczupłą czy raczej tzw.przy kości.. to wszytko może mieć
> związek z nerwami.
> A co do serków topionych, to faktycznie możesz ich nie jeść, ale tylkoi
> [...]

Jestem szczupła, nie palę. Pracuję w instytucji panstwowej, ale często
przysłowiowe "nic się nie dzieje". Może to nuda?
Męczy mnie chodzenie wcześnie spać i wstawanie o 6.20. W pracy mam osoby
starsze o ćwierć wieku od siebie. Można się zdołować. Jem dosyć często -
głodnieje średnio co 3 godziny. To wnerwiające. Zaczęło się od kłopotów
jelitowych... Biegunki. Co tydzień, półtorej. Może sobie coś wypłukałam z
organizmu? Popijałam jakiś czas herbatke mocną (magnez?). Rozchwiałam się
strasznie. Teraz dostałam za szybko okres - po 20 dniach. Żle się czuję przy
wyżu - telepie mnie i nie mogę jeść i spać. Łykałam persen + magnez. Teraz
przerzuciłam się na Deprim. Trochę mi się polepszył nastroj...
Ech.. ale boje się "nawrotu"...
Warren

12. Data: 2005-10-16 20:40:59

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem szczupła, nie palę. ... Męczy mnie ....Jem dosyć często -
> głodnieje średnio co 3 godziny. To wnerwiające. Zaczęło się od kłopotów
> jelitowych... Biegunki.
(w nowej ortografii)
Te objawy są harakterystyczne dla robali (glisty, tasiemce).
Robiłaś badania ?

13. Data: 2005-10-16 20:48:12

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Warren" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wyżu - telepie mnie i nie mogę jeść i spać. Łykałam persen + magnez. Teraz
> przerzuciłam się na Deprim. Trochę mi się polepszył nastroj...

Jesli miewasz biegunki (co przy ZJD bywa czesto i/lub zaparcia), to normalna
rzecza jest, ze wyplukujesz m.in. potas (b.wazny), magnez ...i cie telepie.
Powinnas uzupelniac elektrolity, np. Gastrolitem. Dobrze tez jest brac np.
Lacidofil na odbudowe flory bakteryjnej.
Przejrzyj sobie to forum: http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=13008

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

14. Data: 2005-10-16 20:57:09

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

Nie napisalas czy bierzesz leki na ZJD (IBS). Skuteczny jest np. Debridat.
Nie wystrasz sie, ale czesto pacjenci kierowani sa do lek.psychiatry... Taka
to choroba, napewno nie nalezy do przyjemnych i latwo wyleczalnych:(

15. Data: 2005-10-16 21:13:16

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wystrasz sie, ale czesto pacjenci kierowani sa do lek.psychiatry... Taka
> to choroba, napewno nie nalezy do przyjemnych i latwo wyleczalnych:(
(w nowej ortografii)
W zdrowym ciele zdrowy duh.
Najpier szukaj pszyczyny somatycznej,
a dopiero jak jej nie znajdziesz
ratuj się psyh..,
bo oni są od łatania dziur w wykształcenu lekaży, i maskowania tyh dziur.

16. Data: 2005-10-16 22:04:13

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:5af6.00000cdf.4352c26b@newsgate.onet.pl...

> W zdrowym ciele zdrowy duh.

a w twoim przypadku: w chorym ciele chore ciele :-(

--
pozdro
ape

17. Data: 2005-10-17 06:59:24

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> a w twoim przypadku: w chorym ciele chore ciele :-(

Ja mam wrazenie ze Strokrota sadzi byki z premedytacja wiedzac ze dziala nam
to na nerwy ,proponuje olac albo wsadzic do KF :)

Magda

18. Data: 2005-10-17 07:27:08

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> Ja mam wrazenie ze Strokrota sadzi byki z premedytacja wiedzac ze
dziala nam
> to na nerwy ,proponuje olac albo wsadzic do KF :)

to wiecej jak pewne, ze ta polanalfabetka pisze z malpia zlosliwoscia.
jednak jej radosna tworczosc po malu juz sie konczy na tej grupie, gdyz
wiekszosc z nas poznala sie na niej i zrywa boki z jej "zlotych mysli".
a jesli ktos kogos denerwuje - to raczej ja stokrotke niz ona mnie :-D

--
pozdro
ape

19. Data: 2005-10-17 10:18:06

Temat: Re: Huśtawka nastrojów - co badać?[troszke OT i priv]
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ape <a...@n...poczta.fm> napisał(a):

> [...]
> wiekszosc z nas poznala sie na niej i zrywa boki z jej "zlotych mysli".
> a jesli ktos kogos denerwuje - to raczej ja stokrotke niz ona mnie :-D

hheeelou, pukam z pewna taka niesmialoscia, bo temacik pokrewny. Wspomnialas
w "moim" watku odnosnie klopotow z tarczyca, ze moze masz pomysl, jak im
zaradzic, a tu ciiisza ;-)

A propos zas nerwowosci i diagnozy vel "tarczyca O.K." to tez milo by zbadac
dokladneij - mi jeden lekarz mowil, ze O.K., a drugi zekl, ze "na pierwszy
rzut oka widac, ze powiekszona".

Zdrowki
Hania

wodniak podtwardówkowy 8m