Hydroponika

1. Data: 2002-01-09 02:10:08

Temat: Hydroponika
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś bawi się w hydroponikę?

stsal

2. Data: 2002-01-09 09:41:17

Temat: Re: Hydroponika
Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Jan 2002 03:10:08 +0100, "stsal" <s...@p...onet.pl>
wrote:

>Czy kto? bawi się w hydroponikę?
tak, ja
doslownie, na razie sie bawie :)
mam grubosza w keramzycie ktory ma sie dobrze (wypuscil nowe listki).
Niedlugo zakupie nastepne doniczki i beda nowe roslinki w wodzie :)
--
Marek

3. Data: 2002-01-10 14:33:12

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> MarekJa mam od paru lat sansewerię (przepraszam nie mam pod ręką literatury)
I rośnie ładnie na gipsie!!! Podobno lubi wapń ale jestem zaskoczony.

Wojtek Staniszewski

4. Data: 2002-01-15 08:50:04

Od: "Grzgorz Kozioł" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tych celow niezastapiony jest wermikulit.
Niestety w sklepach jeszcze nie jest latwo dostepny.

Zobacz na www.rominco.com.pl/vermiculit/

Pozdrawiam
Grzegorz Kozioł

5. Data: 2002-01-15 11:55:55

Temat: Odp: Hydroponika
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakich używacie nawozów? Mam z tym straszny problem :( Tylko osmococte się
sprawdza, a Bulsany nie uświadczysz....

stsal

6. Data: 2002-01-15 12:56:17

Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

Zakupilem w OBI kompletne doniczki do hydroponiki, ze splawikami.
Splawiki te oprocz samego plywaka wskazujacego poziom wody maja na
gorze pokretlo od 1:10. Do czego sluzy to pokretlo? Czy ktos wie kto
jest producentem tych splawikow, to moze bym znalazl na www
producenta?
--
Marek

7. Data: 2002-01-15 13:12:53

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Nazarko" <m...@n...bigfoot.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> gorze pokretlo od 1:10. Do czego sluzy to pokretlo? Czy ktos wie kto
> jest producentem tych splawikow, to moze bym znalazl na www
Znam kilka firm niemieckich: Leni, Luwasa,Leca, itd. Moge Ci podac adresy
ale nie internetowe.
Tyle na dzisiaj bo zaraz spadam.

Irek

8. Data: 2002-01-15 14:03:14

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Nazarko napisal:
> (...) Splawiki te oprocz samego plywaka wskazujacego poziom wody maja na
> gorze pokretlo od 1:10. Do czego sluzy to pokretlo?

Na plywaku mojej doniczki bylo chyba pokretlo od 1 do 12 - dla obarczonych
hmm.... krótka pamiecia: nastawialo sie miesiac ostatniej wymiany odzywki.
Ale poniewaz pamiec mi wlasnie szwankuje, nie przysiegne, ze tak wlasnie
bylo. Jesli wygrzebie gdzies ten zabytek, sprawdze.
Pozdrawiam, Anula :-)))

9. Data: 2002-01-15 14:59:14

Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jan 2002 15:03:14 +0100, "Anula" <a...@p...onet.pl>
wrote:

>Na plywaku mojej doniczki bylo chyba pokretlo od 1 do 12 - dla obarczonych
>hmm.... krótka pamiecia: nastawialo sie miesiac ostatniej wymiany odzywki.
znaczy to taki bajer :)
dzieki
--
Marek

10. Data: 2002-01-15 15:00:11

Od: Marek Nazarko <m...@n...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jan 2002 12:55:55 +0100, "stsal" <s...@p...onet.pl>
wrote:

>Jakich używacie nawozów? Mam z tym straszny problem :( Tylko osmococte się
>sprawdza, a Bulsany nie u?wiadczysz....
moglbys napisac o tym cos wiecej, tzn o tym nawozie i wogole o
hydroponice tzn czy uzywasz jej do roslin doniczkowych czy moze
szklarni?
--
Marek

wapnowanie
Jak zacząć?
Czy odkopuje sie ze sniegu mlode swierki?
Chwasty - z innej strony.
Co dalej z ochroną ogródków?