I Bóg stworzył...

81. Data: 2011-09-02 15:40:32

Temat: Re: I Bóg stworzył... - o ślubowaniach na całe życie.
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 17:19, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w
wiadomościnews:cf4a1832-4f14-4679-a99e-fbf17108f994@
d25g2000yqh.googlegroups.com...

> Problem w tym by tez nie za bardzo pojsc w strone przeciwna, ciagla
> swiadomosc niewiedzy jest cokolwiek frustrujaca.

Wiem, że nic nie wiem :)

82. Data: 2011-09-02 15:56:18

Temat: Re: I Bóg stworzył...
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Gdzieś przemknął mi niedawno przed oczami pomysł masowej produkcji czopków
> z główkami polityków. Według mnie to świetny pomysł na biznes i szansa na
> masowe rozładowania emocji i ograniczenie pyskówek ;)

Ou, dżizas :))) ROTFL.

takie proste, a tak radosne :)
Bałbym się o uzależnienie ...

Mi się już nasuwa przed oczy nowy rodzinny rytuał.
Na spokojne sny mały kaczorek dla synka ...

83. Data: 2011-09-02 15:59:59

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wcześniej w cytacie jest mowa o dziewictwie, ale rzeczywiście chodzi tu o
> celibat, więc się wycofuję, pobieżnie czytałam.

no ... :)

84. Data: 2011-09-02 16:01:20

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony"

> Ou, dżizas :))) ROTFL.
>
> takie proste, a tak radosne :)
> Bałbym się o uzależnienie ...

Też dobra kontynuacja :)))))))

> Mi się już nasuwa przed oczy nowy rodzinny rytuał.
> Na spokojne sny mały kaczorek dla synka ...
Obawiam się że zirytowałeś mocno potencjalnych nabywców donków ;( a produktu
jeszcze nie ma. Może się dziać ;(

pzdr
olo

85. Data: 2011-09-02 16:04:13

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message news:j3qr55$r0v$1@news.onet.pl...

> Hm, no tak, ale ten "kaganek oświaty" też ktoś tworzy i kontroluje treści,
> które mają być przekazywane. Wcale nie jestem pewna, że ten "kaganek"
> zawsze będzie współgrał z moim światopoglądem.

seksuologia to nie ideologia. To nauka. Czesc medycyny. Swiatopogladu mozna
uczyc w domu.
Biologii tez ucza w szkole. Czemu wiec nie seksuologii.

i.

86. Data: 2011-09-02 16:06:49

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony"

> Też dobra kontynuacja :)))))))

> Obawiam się że zirytowałeś mocno potencjalnych nabywców donków ;( a
> produktu jeszcze nie ma. Może się dziać ;(

Może być kaczorek, donek, może też i mały napierałek :)
Kaczorek na lepsze sny w kolorach biało-czerwonych,
donek na lepsze sny w kolorze niebieskim z gwiazdeczkami
a napierałek na szybszą kupkę :)

87. Data: 2011-09-02 16:07:47

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale mowy nie ma. Napisalam to jako luzny obserwator :)

> Gdzieś przemknął mi niedawno przed oczami pomysł masowej produkcji czopków
> z główkami polityków. Według mnie to świetny pomysł na biznes i szansa na
> masowe rozładowania emocji i ograniczenie pyskówek ;)

lol

> Lub świadomość wyborców wzrośnie na tyle aby wymusić zmiany w programach
> swoich partii. Tylko to perspektywa conajmniej jednego lub nawet kilku
> pokoleń :(

to jest raczej niemozliwe. To jest tozsamosc partii, czy ugrupowania. Jesli
juz
to cos nowego powstanie.

i.

88. Data: 2011-09-02 16:08:39

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony"

> Może być kaczorek, donek, może też i mały napierałek :)
> Kaczorek na lepsze sny w kolorach biało-czerwonych,
> donek na lepsze sny w kolorze niebieskim z gwiazdeczkami
> a napierałek na szybszą kupkę :)
Było od razu mówić że to kompleksowa terapia ;)

pzdr
olo

89. Data: 2011-09-02 16:16:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
On 2 Wrz, 17:19, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w
> wiadomościnews:cf4a1832-4f14-4679-a99e-fbf17108f994@
d25g2000yqh.googlegroups.com...

>Wiem, że nic nie wiem :)

To jest pryszcz, teraz mamy: wiem, ze nic nie wiem i nigdy nie bede nic
wiedziec.

90. Data: 2011-09-02 16:24:41

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-02 17:20, olo pisze:
> Użytkownik "medea"

> Historia oczekiwania na cud w KRK ma kilkanaście wieków i doczekała
> się jednej dużej schizmy u dziejów zarania i dwóch mniejszych i
> jednego małego ruchu reformatorskiego. To chyba jest jakiś prognostyk?

Zakładam, że z historii KRK jesteś bardziej obcykany i przyjmuję te
informacje na wiarę (widzisz, jak się czasem przydaje? ;) ). Jednakowoż
mam nieodparte wrażenie, że pomimo braku licznych reform, KRK
średniowieczny różni się od obecnego bardziej niż to miałoby wynikać
nawet z jego formalnych wytycznych. Z prostego faktu - świat się zmienił
i ludzie też.

> Natomiast w nieco ponad dwudziestoletnim burzliwym okresie rozwoju
> naszej demokracji, cud zwycięstwa lewicy miał już dwukrotnie miejsce.

Cud jak cud. Tym razem jednak tego "cudu" na pewno nie będzie.

> Natomiast dużo bardziej prawdopodobny jest dłuuuugotrwały proces
> laicyzacji społeczeństwa.

Owszem, też tak myślę. Od jakiegoś czasu mam jednak obawę, że to mimo
wszystko wcale nie jest najlepszy kierunek.

Ewa

Siła rażenia psp... -owania.
odrobina raju
autonomia czy egoizm