I Jesienne Spotkanie Ogrodowe we Wrocławiu

21. Data: 2002-10-03 21:31:02

Temat: Re: I Jesienne Spotkanie Ogrodowe we Wrocławiu
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@h...pl> wrote in message
news:anhcsc$r34$1@news2.tpi.pl...
> A ja się cały czas biję z myślami i czasem. Póki co, wiem, że będę 12
> pracował, ale jeśli tylko uda mi się coś zmienić w swoim życiu... ;-)

Chyba chcesz sprawdzić swoje wrzosy ? Pozatym nikomu niebędziemy bronić
pracowania - mamy łopaty szpadle i inne takie.Będziesz mógł się napracować
dowoli!
BoGusław

22. Data: 2002-10-04 19:10:57

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1d6qrjkeh.fsf@sapijaszko.net...

> O ile będą jadły pomidorową :-))
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

pomidorowa to ich ulubiona zupa :))
domagają jej się w każdą niedzielę, preferują z makaronem, a ja ryż(bez
zupy). Będzie za mną tylko jedno, drugie idzie z Tatą na basen :))

pozdr
Ania

23. Data: 2002-10-08 14:31:01

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, Grzegorz i Bogusław! Odezwijcie się, bo czekamy na Waszą odpowiedź.

Majka i Wiesia

24. Data: 2002-10-08 16:40:23

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@z...szczecin.pl> writes:

> Hej, Grzegorz i Bogusław! Odezwijcie się, bo czekamy na Waszą
> odpowiedź.

List wysłałem.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Wacława, co był bogobojny
Podrywał raz pan dość przystojny.

25. Data: 2002-10-09 20:25:34

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)

Dajcie jakiś namiar telefoniczny w przypadku zagubienia ;-)
Pozdrawiam, Bogusław R.

26. Data: 2002-10-09 21:42:51

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Dajcie jakiś namiar telefoniczny w przypadku zagubienia ;-)

0 601 742586.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Nielubiany młodzieniec z Cologne
Jęknął raz: ,,Z bólu peka mi skrogne!

27. Data: 2002-10-09 21:49:55

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> wrote in message
czny.pl...
Dajcie jakiś namiar telefoniczny w przypadku zagubienia ;-)
> Pozdrawiam, Bogusław R.

W celu odnalezienia
0 604 158 129
BoGusław B,

28. Data: 2002-10-11 16:27:02

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...)

Uważajcie na motorniczego. Dzisiaj we Wrocławiu przechwycono motorniczego
zawierającego 1,5% alkoholu. Znak rozpoznawczy: podśpiewuje.
Ja...cki

29. Data: 2002-10-11 17:15:31

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem już na pewno, że nie przyjadę. Wszystkim uczestnikom życzę miłej zabawy
i czekam na zdjęcia!

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ strona naszej grupy