I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?

51. Data: 2008-01-18 20:29:09

Temat: Re: I co (kogo) znajdziemy na tej grupie ?
Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tor_pan" <o...@m...org> napisał w wiadomości
news:fmr0n3$t89$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Spokojnie...pomyłka.
> Nie jestem psychologiem ...chodziło pewnie o dyplomowanego
> ze stopniem naukowym ? ;-)
> Co prawda ten sam wydział, ale nie psychologia.

Psycholodzy biorą się z universystetu, a
lekarze z akademi medycznej. :)

52. Data: 2008-01-18 20:30:53

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> no zdaje się, że powiedziałem - "nie mianowany"?
> spoko, ja jestem :D

No to uchyl może rąbka tajemnicy ?
Uczelnia, katedra, promotor, rocznik etc. ?

Bardzo źle wygladają te strony, których linki przytaczasz.

53. Data: 2008-01-18 20:31:52

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd taki pesymizm Marcinie ?
> Ja tu nie szukam szczerości ...zresztą w Necie nie szukam go
> nigdzie. Kontakt jest wtedy jak patrzysz w oczy innej osobie,
> czujesz jej "rytm pulsu" i masz wewnętrzne przeświadczenie
(..)

Można tu zaglądać dla 'zabicia czasu'. Ale czy warto czas w ogóle zabijać,
skoro czasem jest go wręcz za mało ??

Pozdrawiam
Marcin

54. Data: 2008-01-18 20:32:57

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin"

> Psycholodzy biorą się z universystetu, a
> lekarze z akademi medycznej. :)

Ciekawe skąd Tor-pan się wziął ... (?)
:]

Pozdrawiam
Vicky

55. Data: 2008-01-18 20:35:23

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Można tu zaglądać dla 'zabicia czasu'. Ale czy warto czas w ogóle zabijać,
> skoro czasem jest go wręcz za mało ??

Bez wątpienia wiele go nie mamy.
Ja jednak lubię godzinę dziennie (średnio) posiedzieć na
grupach i porozmawiać ze znajomymi.
Działa zbawiennie na stawy.

56. Data: 2008-01-18 20:36:55

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to też jednak po części wynika z samego charakteru tej grupy
> psychologia to nauka niejednoznaczna
> ludzie na tej grupie być może zatem też

Gdyby to grupa była grupą np.: alt.pl.gupawsparcia to być może skaje i
ikselki odczuli by ulge bo spotkaliby się z pewną formą pomocy.

Pozdrawiam
Marcin

57. Data: 2008-01-18 20:42:14

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

> No to uchyl może rąbka tajemnicy ?
> Uczelnia, katedra, promotor, rocznik etc. ?
>
> Bardzo źle wygladają te strony, których linki przytaczasz.

"I cisza zapadła jak mamiem zasiał" ;-)

58. Data: 2008-01-18 20:43:01

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tor_pan pisze:

> No to uchyl może rąbka tajemnicy ?
> Uczelnia, katedra, promotor, rocznik etc. ?

nie ni w końcu jest jakaś tam ustawa o ochronie danych itd :)
choć pewnie tu już kiedyś o tym mówiłem
inna sprawa, że nie jestem psychologiem w wydaniu tzw
klasyczno-stereotypowym
nie zajmuje się ogólnie rozumianą pomocą psychologiczną
jestem psychologiem biznesowym z zakresu rekrutacji, oceny pracowników i
takich tam duperel
jak się będziesz bardzo upierał to na prv mogę ci coś tam zdradzić

> Bardzo źle wygladają te strony, których linki przytaczasz.

one nie mają wyglądać
to moje piosenki :)

59. Data: 2008-01-18 20:44:56

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin pisze:

> Można tu zaglądać dla 'zabicia czasu'. Ale czy warto czas w ogóle
> zabijać, skoro czasem jest go wręcz za mało ??

ale tu takie dłużyzny czasami, że wydaje się, że z wiecznością obcujesz :)

60. Data: 2008-01-18 20:45:05

Od: "Tor_pan" <o...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takich tam duperel
> jak się będziesz bardzo upierał to na prv mogę ci coś tam zdradzić

Taaa... ok ! Jak będę potrzebował pomocy dam znać ;-)

> one nie mają wyglądać
> to moje piosenki :)

Ale znasz podstawy html ?
I najważniejsze...nie otwierają się .