I grupa i odliczenia w US

1. Data: 2005-02-22 20:02:19

Temat: I grupa i odliczenia w US
Od: "Gośka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kuzynka poprosiła mnie o rozliczenie PIT, no i mam problem.
Jest na I grupie inwalidzkiej, posiada saochód / współwłasność z mężem/ i
chciała skorzystać właśnie z tego tytułu, a dokładnie:
PIT/O
"używanie samochodu osobowego, stanowiacego własnośc.....dla potrzeb
związanych z koniecznym przewozem na niezbedne zabiegi leczniczo-
rehabilitacyjne - w wysokości nieprzekraczającej w roku podatkowym 2280 zł."

mąż wozi ją do lekarzy, przez 10 dni w 2004r.miała codziennie rehabilitacje,
tylko nie wiem, czy to wystarczy ?
rachunków żadnych nie ma, jeżeli można odliczyc, to całą kwotę?

Bardzo proszę, moze ktoś z Was mi pomoże.
Pozdrawiam
Gośka

2. Data: 2005-02-22 20:57:35

Temat: Re: I grupa i odliczenia w US
Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko nie wiem, czy to wystarczy ?
> rachunków żadnych nie ma, jeżeli można odliczyc, to całą kwotę?
>
> Bardzo proszę, moze ktoś z Was mi pomoże.

Żadne rachunki nie są potrzebne. Nie słyszałem o przypadku żeby US to
kontrolował. Zwłaszcza że terapia jest też wyjazd nad morze z Krakowa po
jod.
HuSadam

3. Data: 2005-02-23 08:33:43

Od: "Gośka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Żadne rachunki nie są potrzebne. Nie słyszałem o przypadku żeby US to
> kontrolował. Zwłaszcza że terapia jest też wyjazd nad morze z Krakowa po

Witam,

tak dla pewności, może odliczyć 2280 zł ?
Pozdrawiam
Gośka

4. Data: 2005-02-23 10:25:06

Od: "winetu" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gośka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> tak dla pewności, może odliczyć 2280 zł ?
> Pozdrawiam
> Gośka

Cos mi sie zdaje, ze 19% z tego (2280 zł jest rocznym ryczałtem) ale głowy
nie daje, niech lepiej inni się wypowiedzą.

5. Data: 2005-02-23 10:50:31

Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gośka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Cos mi sie zdaje, ze 19% z tego (2280 zł jest rocznym ryczałtem) ale głowy
> nie daje, niech lepiej inni się wypowiedzą.

według mnie, odliczam od dochodu 2280 zł, przez co zapłacę mniejszy podatek /
co wyjdzie z dalszych obliczeń / o 443,20 zł.

Gośka

6. Data: 2005-02-23 10:50:52

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Gośka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Cos mi sie zdaje, ze 19% z tego (2280 zł jest rocznym ryczałtem) ale głowy
> nie daje, niech lepiej inni się wypowiedzą.

2280 odlicza się od PODSTAWY opodatkowania, czyli faktycznie wyjdzie na to,
że podatek zmniejszy się o 19% (chyba że przekracza się kolejne progi)

LM

7. Data: 2005-02-23 12:27:43

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

i masz rację w 100% Gosiu ;-)
ja od 4 lak korzystam z programu pity i jest dobry jeśli ktoś chce dam linka
na niego.
pozdrawiam Wiesław

8. Data: 2005-02-23 13:56:51

Od: "Gośka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że podatek zmniejszy się o 19% (chyba że przekracza się kolejne progi)

Bardzo dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam
Gośka

która to grupa?
Mieszkanie na stałe
RENTA SOCJALNA A PODATKI ??
Sprzedam samochód do przewozu osoby na wózku
donos na wyludzenie swiadczenia [renty]?