I komunia i bilety NBP

1. Data: 2010-04-06 07:02:32

Temat: I komunia i bilety NBP
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Grupa jakoś podupada, chciałbym sprowokować małą dyskusję. Córa idzie do
komunii. Dziecko przeżywa ( to dobrze ), rodzice jakby mniej ( bo
zaprawieni ). Gnębi mnie trochę kwestia podarunków - będzie mało
oryginalnie, czyli bilety NBP. Jak toto zagospodarować z pożytkiem dla
dziecka ? Nie chciałbym za jakiś czas dyskutować z dzieckiem o braku
sensu zakupu kolejnego gadżetu, na dłuższą metę jest uciążliwe. Jak
dogadać się w tej kwestii z dzieckiem ? Na razie przychodzi mi do głowy
dofinansowanie pasji - tańca w zespole dziecięcym. Muszę uważać,
starszy brat obserwuje :(

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

2. Data: 2010-04-06 07:49:12

Temat: Re: I komunia i bilety NBP
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot wrote:

> [...]
> zaprawieni ). Gnębi mnie trochę kwestia podarunków - będzie mało
> oryginalnie, czyli bilety NBP. Jak toto zagospodarować z pożytkiem dla

Moje Młode zrealizowało swoje marzenie - kupiło sobie upragnioną kolejkę
(która teraz tylko sie kurzy w oczekiwaniu na wystawienie na Allegro).
Reszta biletów NBP czeka do ukończenia 13. roku życia i zostanie ulokowana
na koncie. Dziecko nie wojuje o rozpirzenie kasy, nie ma takich zapędów.
J.

3. Data: 2010-04-06 08:23:39

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Reszta biletów NBP czeka do ukończenia 13. roku życia i zostanie ulokowana
> na koncie. Dziecko nie wojuje o rozpirzenie kasy, nie ma takich zapędów.

Moje starsze wojuje bo jeszcze tę kasę ma. Ale wkrótce mu się kasa
skończy i wtedy będzie kolejne zderzenie z rzeczywistością.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

4. Data: 2010-04-06 09:54:03

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot wrote:

> Moje starsze wojuje bo jeszcze tę kasę ma. Ale wkrótce mu się kasa
> skończy i wtedy będzie kolejne zderzenie z rzeczywistością.

Moje Starsze rozpirzyło. zderzyło sie z rzeczywistością i trudno. Nauczka
jest, kasy nie ma.
Ale młodsze ma zupełnie inne podejście do kasy.
Wyszłam z założenia, że on dostał taki prezent, więc do niego należy
decyzja, co z nim zrobi. Zrealizował sobie marzenie, teraz może odzyskać
część włożonej w to gotówki - resztę postanowił zachować na realizacje
innych marzeń. Lepszeo pomysłu na taki prezent dla dziecka nie znalazłam. I
zdecydowanie nie przepadam za prezentami w gotówce.
J.

5. Data: 2010-04-06 10:23:49

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:
> zdecydowanie nie przepadam za prezentami w gotówce.

To chyba mniejsze zło, niż 3 rowery, 4 mp3, 2 laptopy itd.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

6. Data: 2010-04-06 10:36:20

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PeJot wrote:

> To chyba mniejsze zło, niż 3 rowery, 4 mp3, 2 laptopy itd.

Nie wiem, nie miałam tego problemu, goście jakoś się dogadali i był jeden
rower, jeden wypasiony zegarek, jedne rolki, kilka fajnych książek i
lornetka.
J.

7. Data: 2010-04-06 11:04:51

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Nie wiem, nie miałam tego problemu, goście jakoś się dogadali

O, na to nie mam co liczyć, stąd lepsza ( czy może mniej zła ) opcja to
gotówka.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

8. Data: 2010-04-06 11:15:06

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> O, na to nie mam co liczyć, stąd lepsza ( czy może mniej zła ) opcja to
> gotówka.

Zawsze można powiedzieć rodzinie, że komunia jest nie dla prezentów i że
dziękujecie.

Agnieszka

9. Data: 2010-04-06 21:16:14

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Reszta biletów NBP czeka do ukończenia 13. roku życia i zostanie ulokowana
> na koncie.
A jak będzie inflacja?

10. Data: 2010-04-07 06:57:50

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora