Gimnazjum

1. Data: 2010-03-17 08:40:21

Temat: Gimnazjum
Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Może ktoś mnie oświeci po co w ogóle
wprowadzono gimnazja ?

- podajcie mi jakieś plusy bo
ja to widzę tak (same minusy) :

-nowe środowisko dla dziecka na dwa lata :
niepotrzebna reorganizacja dziecku miejsca, kolegów, nauczycieli
przyzwyczajeń w momencie gdy w zasadzie w tym czasie
podejmowane są ważne decyzje - co dalej po gimanzjum ???

-nauczyciele przez dwa lata nie są w stanie poznać ucznia
tak jak przez okres całej podstawówki - wydajność nauczania

-z pewnością na tą reorganizację poszło mnóstwo pieniędzy
jak i więcej jest potrzebne do utrzymania "rozdrobnionych"
placówek nauczania

-zniknęło kilka podstawówek w mojej okolicy bo musiały być "przerobione"
na gimnazja - przecież tych gimnazjów z roku na rok nie wybudowano

-a w tv/radiu/itp tylko tak o gimnazjach - "gimnazjalista zrobił to i
tamto - grozi mu to i to, pod zarzutem tego i tego zatrzymano
trzech gimnazjalistów, dwaj gimnazjaliści zrobili cośtam koledze koleżance,
w gimnazjum sprzedawano środki odurzające/whatever, w gimnazjum
molestowano, w gimnazjum upokarzano nauczyciela, robiono nieprzyzwoite
zdjęcia i filmy, trzech gimnazjalistów przyszło na zajęcia
będąc pod wpływem alkoholu itp, itd.... - po prostu tragedia - byc może
dzieciaki w tym wieku nie radzą sobie najlepiej z tym co je otacza a krótki
okres trwania gimnazjum nie wymausza nia nich jak i na podejściu
nauczycieli odpowiednich zachowań - "aby się tylko ślizngnęło - to
przeciez tylko dwa lata potem jakoś to będzie"

Liczę na kostruktywne wypowiedzi

Przepraszam jeżeli już było na grupie

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

2. Data: 2010-03-17 10:55:38

Temat: Re: Gimnazjum
Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Dębski pisze:

> -nowe środowisko dla dziecka na dwa lata :

> -nauczyciele przez dwa lata
>
> przeciez tylko dwa lata potem jakoś to będzie"

Dlaczego dwa lata?
--
w_e

3. Data: 2010-03-17 11:59:22

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "w_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego dwa lata?

Dłużej nie wytrzymał :-)

Agnieszka

4. Data: 2010-03-17 19:06:55

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-17 12:59, niebożę Agnieszka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

Albo taki zdolny.

Qra

5. Data: 2010-03-17 20:11:50

Temat: Gimnazjum (poprawione)
Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Może ktoś mnie oświeci po co w ogóle
wprowadzono gimnazja ?

- podajcie mi jakieś plusy bo
ja to widzę tak (same minusy) :

-nowe środowisko dla dziecka na trzy lata :
niepotrzebna reorganizacja dziecku miejsca, kolegów, nauczycieli
przyzwyczajeń w momencie gdy w zasadzie w tym czasie
podejmowane są ważne decyzje - co dalej po gimanzjum ???

-nauczyciele przez trzy lata nie są w stanie poznać ucznia
[...]

będąc pod wpływem alkoholu" itp, itd.... - po prostu tragedia - być może
dzieciaki w tym wieku nie radzą sobie najlepiej z tym co je otacza a krótki
okres trwania gimnazjum nie wymusza zarówno na nich jak i na podejściu
nauczycieli odpowiednich zachowań - coś w rodzaju myślenia jednych i
drugich w bardzo dużym uproszczeniu:
"aby się tylko ślizngnęło - to przecież tylko trzy lata potem jakoś to

6. Data: 2010-03-17 20:34:38

Temat: Re: Gimnazjum (poprawione)
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-17 21:11, niebożę Artur Dębski wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:
> Witam wszystkich
>
> Może ktoś mnie oświeci po co w ogóle
> wprowadzono gimnazja ?

Ktoś zaczął kombinować, żeby zlikwidować...

> Przepraszam jeżeli już było na grupie

...było na grupie.

Czy to się stanie, nie wiem. Nie uwierzę, póki nie zobaczę.

Qra

7. Data: 2010-03-18 10:12:37

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Albo taki zdolny.

Zaczęłam się zastanawiać czy córa przyjaciółki, która codziennie
wychodząc z domu twierdzi, że idzie do szkoły i to właśnie do klasy III
gimnazjum nie jest aby drugoroczna, a wszystkim wciska kit. ;)
--
w_e

8. Data: 2010-03-18 11:02:27

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> [...]
>
> Ktoś zaczął kombinować, żeby zlikwidować...

> ...było na grupie.
>
> Czy to się stanie, nie wiem. Nie uwierzę, póki nie zobaczę.

Ciężko będzie. Podstawówkom całkiem dobrze bez dzieciaków w wieku
obecnym gimnazjalnym, szkoły średie też ich nie przygarną.
Technicznie też ciężko, bo niektórym placówkom zabrano np. część
pomieszczeń, bo podobno nie były już potrzebne. Teraz gdyby nagle do tej
podstawówki mieli wrócić gimnazjaliści, to by chyba chodzili na 15.00
jak wieczorówka.
A te zmiany to niech wprowadzą jak moje dziecko skończy bardzo dobre
gimnazjum, które mamy na oku i które mam nadzieje okiełzna głupi wiek
:). A jak na razie to gimnazjum z głupim wiekiem dzieciaków radzi sobie
świetnie więc jest szansa, że tak zostanie. Oprócz tego są jeszcze dwa
świetne gimnazja utoworzone przy wiodących liceach w mieście, które mają
całkiem dobrą opinię, a i dzieciaki spokojniejsze, bo im starsi koledzy
raz dwa pokażą gdzie ich miejsce (w sposób cywilizowany).
--
w_e

9. Data: 2010-03-19 07:24:08

Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie sądziłem że to tak mało popularny temat.
Naprawdę nikt nie zastanawiał się nad tym
po co stworzono gimazja ?

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

10. Data: 2010-03-19 08:16:11

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> Nie sądziłem że to tak mało popularny temat.
> Naprawdę nikt nie zastanawiał się nad tym
> po co stworzono gimazja ?

Zastanawiał się dawno temu. Po kilku latach zastanawiania się wyrósł.

Agnieszka, no ileż można o tym samym i bez sensu

zatoki
Było nie raz - urodzinowe menu
Instrukcje do klocków COBI
Strój