dobry wieczór

1. Data: 2010-02-23 01:43:36

Temat: dobry wieczór
Od: "Margola S." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Jak że znowu hoduję brzuchola, to witam po ośmioletniej przerwie. Widzę parę
znajomych nicków ;-)

Margola

2. Data: 2010-02-24 20:54:09

Temat: Re: dobry wieczór
Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-23 02:43, Margola S. pisze:
> Jak że znowu hoduję brzuchola, to witam po ośmioletniej przerwie. Widzę
> parę znajomych nicków ;-)

Wszelki duch! I gratulacje!
A tutaj pustawo.

Old Rena (stara matka dorosłego syna)
--
|Mamy w podświadomości, że dzieci są niewinne. Otóż dziecko |
|jest niewinne w sensie seksualnym, bo jeszcze nie umie. |

3. Data: 2010-02-24 21:26:05

Od: "Margola S." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Old Rena" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wszelki duch! I gratulacje!
> A tutaj pustawo.

No widzę właśnie... Ludzie przesiedli się na fora?
I jak ja będę teraz dziecko od nowa chować, bez wsparcia? Duże już mi
całkiem nienajgorzej wyrosło. Za dwa tygodnie osiem lat...

Margola

4. Data: 2010-02-25 07:57:59

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-24 22:26, niebożę Margola S. wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:
> Użytkownik "Old Rena" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No widzę właśnie... Ludzie przesiedli się na fora?

Ja się nigdzie nie wybieram.

> I jak ja będę teraz dziecko od nowa chować, bez wsparcia? Duże już mi
> całkiem nienajgorzej wyrosło. Za dwa tygodnie osiem lat...

Moje starsze w tym tygodniu nie powiem ile.

Qra, aż tak się postarzać nie będę

5. Data: 2010-02-25 10:13:05

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Qrczak*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C Pippi):

> Moje starsze w tym tygodniu nie powiem ile.
>
> Qra, aż tak się postarzać nie będę

Aj tam! Masz szansę zostać młodą babcią :-D

PS. Siem dzisiaj dowiedzialam, że mój były narzeczony, 2 lata ode mnie
starszy, został kilka dni temu dziadkiem a mój 53 letni braciak cioteczny
tatusiem... Cholerna nasza-klasa...

Magda *gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005

6. Data: 2010-02-25 18:09:20

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola S." <m...@t...pl> napisał(a):

> Jak że znowu hoduję brzuchola, to witam po ośmioletniej przerwie. Widzę parę
> znajomych nicków ;-)

Cześć ;)
Ale to jest grupa dzieci.starsze, a nie matki.starsze ;)

Dalej ta grupa jest od 3 roku?
Czy ja się dalej mogę śmiać?

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

7. Data: 2010-02-25 19:15:57

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-25 o 19:09, siwa zapytała:
> Dalej ta grupa jest od 3 roku?
> Czy ja się dalej mogę śmiać?

A kto Ci zabroni? To wolny kraj.

Old Rena (w dodatku nie ma górnej granicy wieku, ciągle się załapuję)
--
ZUCHY. ZUCHY SĄ STRASZNE
;)

8. Data: 2010-02-26 16:10:23

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola S. pisze:
> Hej,
>
> Jak że znowu hoduję brzuchola, to witam po ośmioletniej przerwie. Widzę
> parę znajomych nicków ;-)
>
> Margola

Wszelki duch :)
Ty od razu chodujesz wyrośniętego brzuchola, że na tej grupie?
Powodzenia brzuszkowi.
--
w_e

9. Data: 2010-02-26 16:12:36

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ja się nigdzie nie wybieram.

A ja już też jestem :)
--
w_e

10. Data: 2010-02-26 19:00:51

Od: "Margola S." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "w_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wszelki duch :)
> Ty od razu chodujesz wyrośniętego brzuchola, że na tej grupie?
> Powodzenia brzuszkowi.

No toteż stoję okrakiem nad psd a psds, bo jak jedno będzie miało osiem, to
drugie szesnaście, a ja mamusia wiecznie w kwiecie wieku :-)

Margola

chyba warto wiedziec, ze kroi sie ustawa
Obgryzanie pazurów
[press] nareszcie!
wywiedzione ze słowa
konkurs