dobry wieczór

11. Data: 2010-03-01 20:53:57

Temat: Re: dobry wieczór
Od: "ola" <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola S." <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:hlvbse$gga$1@newsfeed.net.icm.edu.pl...
> Hej,
>
> Jak że znowu hoduję brzuchola, to witam po ośmioletniej przerwie. Widzę
> parę znajomych nicków ;-)
>
> Margola

Miło Cię widzieć Małgosiu :)

12. Data: 2010-03-02 16:04:37

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola S." :

> Jak że znowu hoduję brzuchola, to witam po ośmioletniej przerwie. Widzę parę
> znajomych nicków ;-)

Wszelki duch !
Witaj !

Moje oba już dorosłe (18 i 23) więc chyba nie mam tu co robić.
Ale jednak czasem zaglądam.

B.

13. Data: 2010-03-02 19:03:48

Od: "Margola S." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Moje oba już dorosłe (18 i 23) więc chyba nie mam tu co robić.
> Ale jednak czasem zaglądam.

No i ja zaglądam, ale wyglądami na to, że era grup dyskusyjnych minęła....?

Margola

14. Data: 2010-03-03 20:11:43

Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola S. wrote:
> [...]
> wiadomości news:hmjcq6
>
> No i ja zaglądam, ale wyglądami na to, że era grup dyskusyjnych

Co Wy tam możecie wiedzieć, o niezaglądaniu, ja za 3 miesiące zostanę babcią
:)

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

15. Data: 2010-03-03 20:13:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka pisze:

> Co Wy tam możecie wiedzieć, o niezaglądaniu, ja za 3 miesiące zostanę
> babcią :)

Gratulacje :)

--

Paulinka

16. Data: 2010-03-03 22:32:29

Od: "Margola S." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> napisał w wiadomości

> Co Wy tam możecie wiedzieć, o niezaglądaniu, ja za 3 miesiące zostanę
> babcią :)

Młode babcie teraz robią :-)

Gratulacje!

Margola Mama Starsza

17. Data: 2010-03-04 07:54:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie JoAsienka <w...@p...oonet.pl> tak oto plecie:

> Co Wy tam możecie wiedzieć, o niezaglądaniu, ja za 3 miesiące zostanę
> babcią :)

Gratuluję!!!

Qra, ja mam nadzieję, że jeszcze nieprędko

18. Data: 2010-03-16 12:33:24

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" :

> Qra, ja mam nadzieję, że jeszcze nieprędko

Ja to tylko muszę przypominać młodemu aby uważał ;-)

B.

19. Data: 2010-03-18 19:29:24

Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. wrote:
> Użytkownik "Qrczak" :

> Ja to tylko muszę przypominać młodemu aby uważał ;-)
>
> B.

Mój ma na razie 10 lat, więc bezpośrednio mi to nie grozi, niebawem babcią
zrobi mnie moja pasierbica, w wieku dość słusznym (27 lat)

20. Data: 2010-03-26 07:58:13

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Margola S. napisał/wrote dnia/on 2010-03-02 20:03:

> No i ja zaglądam, ale wyglądami na to, że era grup dyskusyjnych minęła....?

Na dobre przeminie dopiero razem z nami. Młodsi userzy chyba nie doceniają
wygody usenetu...

Pozdr,
--
Łukasz

chyba warto wiedziec, ze kroi sie ustawa
Obgryzanie pazurów
[press] nareszcie!
wywiedzione ze słowa
konkurs