[press] nareszcie!

1. Data: 2010-01-28 13:22:09

Temat: [press] nareszcie!
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 2012 roku znikną licea profilowane i szkoły uzupełniające. Absolwenci
gimnazjów będą mogli wybrać liceum ogólnokształcące, technikum, szkołę
zawodową lub szkołę dla dorosłych.

http://biznes.onet.pl/za-dwa-lata-znikna-licea-profi
lowane,18553,1596092,1,prasa-detal

Qra
--
Śnieg spada z nieba jak biały puszek,
miękki na ziemi tworząc kożuszek.

2. Data: 2010-01-28 13:53:11

Temat: OT Re: [press] nareszcie!
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Qrczak*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C Pippi):

> Śnieg spada z nieba jak biały puszek,
> miękki na ziemi tworząc kożuszek.
> Nie spoglądaj jednak teraz na to,
> machaj żwawo, cieciu, łopatą.

Boskie :)

Magda *gdaMa* - cieciu...
musiałam sobie rano wykopać w zaspach ścieżkę do samochodu... samochód na
szczęście był owiany ze sniegu:)

3. Data: 2010-01-28 14:15:55

Temat: Re: OT Re: [press] nareszcie!
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie gdaMa <g...@w...pl> tak oto plecie:

> *Qrczak*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
> Pippi):

> Boskie :)

Ciii...
Odczarowuję pogodę. Żebym jakoś do Was dojechała nie musząc montować pługa
do zderzaka.

Qra
--
raz kurze śmierć:
http://qrzy.blox.pl/2010/01/zima-1.html

4. Data: 2010-01-29 19:26:32

Temat: Re: [press] nareszcie!
Od: "magda" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od 2012 roku znikną licea profilowane i szkoły uzupełniające. Absolwenci
> gimnazjów będą mogli wybrać liceum ogólnokształcące, technikum, szkołę
> [...]

możesz napisać dlaczego 'nareszcie'? bo to, że jakis % nie zdawał matury, to
chyba nie znaczy, że jest to głupi pomysł.
masz zaufanie do p.hall???:O

magda

5. Data: 2010-01-30 08:59:48

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

lowane,18553,1596092,1,prasa-detal

> możesz napisać dlaczego 'nareszcie'? bo to, że jakis % nie zdawał matury,
> to chyba nie znaczy, że jest to głupi pomysł.
> masz zaufanie do p.hall???:O

W tym przypadku pani Hall ma akurat całkowitą rację. Licea profilowane to od
początku była porażka.

Agnieszka

6. Data: 2010-01-30 09:50:12

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Użytkownik "magda" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

profilowane,18553,1596092,1,prasa-detal

> W tym przypadku pani Hall ma akurat całkowitą rację. Licea profilowane to
> od początku była porażka.

Likwidacja techników IMHO też.
J.

7. Data: 2010-01-30 11:18:03

Od: "magda" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" >>

> W tym przypadku pani Hall ma akurat całkowitą rację. Licea profilowane to
> od początku była porażka.

ale dlaczego porażka?
jesli mam dzieciaka, który ma predyspozycje i pasje np. do przedmiotów
ścisłych i juz w podstawówce wie (tak, wiem, to się może jeszcze kilka razy
zmienić ;), co chciałby robić w przyszłości, to takie licea profilowane
chyba bardziej przygotowują do konkretnych studiów, niż ogólniaki. może nie
należałoby całkowicie likwidować takich liceów, tylko zmniejszyć ich ilość.
nadal interesuje mnie, dlaczego licea profilowane są porażką, naprawdę :)

pozdrawiam
magda

8. Data: 2010-01-31 18:50:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie magda <m...@m...pl> tak oto plecie:

lowane,18553,1596092,

> możesz napisać dlaczego 'nareszcie'? bo to, że jakis % nie zdawał
> matury, to chyba nie znaczy, że jest to głupi pomysł.
> masz zaufanie do p.hall???:O

Pani Hall niepotrzebna mi do wyrobienia sobie opinii na temat liceów
profilowanych. Oraz ich uczniów i absolwentów.

Qra

9. Data: 2010-02-01 08:29:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogólniaki. może nie należałoby całkowicie likwidować takich liceów,
> tylko zmniejszyć ich ilość. nadal interesuje mnie, dlaczego licea

Ty na pewno wiesz, czym sa licea profilowane?

Qra

10. Data: 2010-02-01 08:37:48

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmniejszyć ich ilość.
> nadal interesuje mnie, dlaczego licea profilowane są porażką, naprawdę :)

Uzdolnione dzieciaki nie idą do liceów profilowanych. A licea profilowane
nie przygotowują do studiów. Myślę, że po prostu pomyliłaś pojęcia.

Agnieszka

wywiedzione ze słowa
konkurs
Jakies "last minute" z nastolatkime na deske/narty?
[FERIE] Młodzi narciarze na stoku obowiązkowo w kasku
6-latek i jedzenie [długie]