Instrukcje do klocków COBI

1. Data: 2010-03-07 14:58:46

Temat: Instrukcje do klocków COBI
Od: "fi_ona" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poszukuje instrukcje do klocków COBI - seria Mała Armia - zestawy sprzed
kilku lat - dzieci dostały fajne zestawy - wyglądające na kompletne, ale bez
instrukcji to cięzka sprawa. Macie jakies namiary na stronki z instrukcjami?
Pozdrawiam
fi_ona

2. Data: 2010-03-18 21:19:46

Temat: Re: Instrukcje do klocków COBI
Od: Damianos <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu szukałem również. Nie ma nigdzie :|. Jak znajdziesz, daj
znać.

3. Data: 2010-04-04 21:09:11

Od: "fi_ona" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swego czasu szukałem również. Nie ma nigdzie :|. Jak znajdziesz, daj
> znać.

Niestety nic nie znalazłam - i pod tym względem COBI nie dorównują LEGO :/

--
pozdr
fi_ona

4. Data: 2010-05-12 22:41:57

Od: "Jana" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

fi_ona <f...@g...pl> napisał(a):

> Witam,
> Poszukuje instrukcje do klocków COBI - seria Mała Armia - zestawy sprzed
> kilku lat

A może zadzwoń/napisz do firmy? A nuż coś udostępnią.
J.

Strój
dobry wieczór
chyba warto wiedziec, ze kroi sie ustawa
Obgryzanie pazurów
[press] nareszcie!