zatoki

1. Data: 2010-03-15 07:44:54

Temat: zatoki
Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mała ma zapchane zatoki. Wystarczy, że sie zgrzeje lub nad ranem kiedy śpi
pod ciepłą kołdra i odrazu zaczyna kaszleć.
Męczy sie strasznie przy tym bo ani spać nad ranem ani nic robić nei moze.
Ma 7 lat.
Jak sobie radzić z takim kaszlem jak pomóc małej. Lekarze ciągle faszerują
ja lekami ale to ni wiele pomaga.

2. Data: 2010-03-15 09:08:43

Temat: Re: zatoki
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mz wrote:

> [...]
> Ma 7 lat.
> Jak sobie radzić z takim kaszlem jak pomóc małej. Lekarze ciągle faszerują

Może zacznij od obniżenia temperatury w sypialni.
Mój mąż, jak atakują zatoki, korzysta z porady lekarza - naturalisty:
inhalacja z soli emskiej i olejków eterycznych (eukaliptus, albo olbas oil),
potem ciepły prysznic na zatoki i do łóżka. Ale to dorosły - dla dziecka
skonsultuj z pediatrą, może być uczulone na olejki, albo mieć
przeciwwskazania.
J.

3. Data: 2010-03-16 19:33:36

Od: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Mar 2010 10:08:43 +0100, krys napisał(a):

> Może zacznij od obniżenia temperatury w sypialni.
> Mój mąż, jak atakują zatoki, korzysta z porady lekarza - naturalisty:[...]

Mnie pomaga _chłoda_ sypialnia, okład na głowę (przy szczękowych to raczej
na oczy), wysoka poduszka i syrop na gardło (albo jakis kisiel), bo to jest
jedyne miejsce gdzie katar scieka. Nos mam dokładnie zacementowany. Do tego
antybiotyk. No ale to ja. Mam nadzieję, że moje dzieci tego prędko po mnie
nie odziedziczą.
Czasem przy zatokach czołowych okłady "na zmianę" raz ciepły (z soli) raz
zimny (z wody z kranu).

Może zapytaj córki kiedy jest jej lepiej. Przy ciepłym czy przy zimnym.

pozdrawiam
Ania

4. Data: 2010-03-19 19:06:35

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mała ma zapchane zatoki.

Cały czas tak ma? Przez cały rok? Od dawna? Przez całą dobę bez zmian?
zx

5. Data: 2010-03-22 06:08:37

Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Cały czas tak ma? Przez cały rok? Od dawna? Przez całą dobę bez zmian?

Nie przez cały czas - okresowo. Głównie w miesiącach ciepłych. Od kilku lat.
Przez całą dobę z różnym nasileniem. Głownie rano i wieczorem.

Było nie raz - urodzinowe menu
Instrukcje do klocków COBI
Strój
dobry wieczór
chyba warto wiedziec, ze kroi sie ustawa