I'm back

1. Data: 2000-04-12 19:40:27

Temat: I'm back
Od: "Herbatka" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Państwa,
obowiązki zawodowe oderwały mnie od komputera i na parę dni wywiały do
Niemiec, a wy tu takie rzeczy - jakieś odchudzanie itp. Muszę was trochę
kulinarnie poszczuć. Otóz byłam w małej miejscowości - gdzie na szczęście
więcej knajp niż mieszkańców - i zamiast zgłebiać tajniki kuchni niemieckiej
zainstalowałam się na stałe u pewnego kompletnie zwariowanego Greka.
Tuczyłam się aż miło. Miły Grek sprowadza z Grecji prawdziwy dobry grecki
jogurt, więc zaziki było odlotowe. Do tego wyczerpałam mu całkowicie zapasy
ośmiornic (oprószone w mące i smażone w dużej ilości oliwy, do tego ryż
plaka i zaziki). Ale najbardziej polecam mus z bakłażanów. Cos pysznego. Jak
na moje kubki smakowe to były bakłażany upieczone w piecu, obrane ze skórki
i zmielone, względnie zmiażdżone. Do tego oliwa z oliwek, dużo czosnku i sok
z cytryny, ewentualnie jakiś delikatny ocet winny. Podawane z biały
chlebkiem i takimż winem (aczkolwek greckie wina, ja akurat mogę sobie
odpuścić - żywicowate jakieś). O gyrosie nie piszę, bo tu się akurat nie
popisali. Acha - miejscową mniejszość włoską też odwiedziłam, a jakże - co
powiecie na gnocchi ze szpinakiem i sosem z gorgonzolą, albo rigattone
quattro formaggi (wreszcie z prawdziwymi serami, a nie z tymi polskimi
namiastkami). Całość zwieńczamy tiramisu.
- wykazująca całkowity tumiwisizm w kwestii odchudzania - Herbatka -

*****************
Minds are like parachutes, they must be open to work.

1. Data: 2000-04-12 19:46:11

Temat: Re: I'm back
Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

"Herbatka" <b...@d...com.pl> wrote in message
> [...]
> namiastkami). Całość zwieńczamy tiramisu.
> - wykazująca całkowity tumiwisizm w kwestii odchudzania - Herbatka -

Pieknie piszesz.... zeby to tak jeszcze bez polskich "krzaczkow"
Pozdrowienia
F.

1. Data: 2000-04-12 19:46:39

Temat: Odp: I'm back
Od: "Jakub Jewula" <q...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pieknie piszesz.... zeby to tak jeszcze bez polskich "krzaczkow"

No i nie cytowac calego listu;-)

--
Jakub Jewuła studio QbA
profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów

1. Data: 2000-04-12 20:14:52

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Jewula" <q...@s...com.pl> wrote in message

> No i nie cytowac calego listu;-)

OK... przepraszam, nawet nie pomyslalem co to za roznica caly czy kawalek...
Moj HD ma 23 GB
F.

1. Data: 2000-04-12 20:36:08

Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Feliks wrote:

> Pieknie piszesz.... zeby to tak jeszcze bez polskich "krzaczkow"
> Pozdrowienia
> F.

Ty mozesz tez jesli uzywasz "Netscape".
Wybierz: View
potem: Character Set
a nastepnie: Central European (Windows-1250)
i juz

Slav

P.s. Za indora dziekuje, ale chcialem cos bardziej "fancy".

1. Data: 2000-04-12 21:40:51

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-04-12 21:42:36

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i juz
>
> Slav
>
> P.s. Za indora dziekuje, ale chcialem cos bardziej "fancy".

Indor pieczony jest raczej zawsze taki sam...mozesz go co najwyzej fancy
nadziac.... albo w kuper wsadzic pawie piora....
F.

1. Data: 2000-04-13 03:07:52

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Jak ci sie chce bawic, to mozesz tak:
Wyfiletowac indyka rozcinajac wzdluz plecow i wyjmujac wszystkie kosci
przecinajac miesnie od wewnatrz, nie naruszajac skory. Przygotowac
nadzienie wedle upodobania, np. pieczarkowo ryzowe, albo jablkowo-chlebowe
albo watrobkowo-jakies tam wedle ochoty. Nadziac i ciasno zaszyc. Piec az
upieczony, podlewajac rosolem i splywajacymi sokami, czesto. Wyjac 20 minut
przed podaniem, kroic w plastry.
Magdalena

1. Data: 2000-04-13 05:19:00

Od: "Slavek S." <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> [...]
> upieczony, podlewajac rosolem i splywajacymi sokami, czesto. Wyjac 20 minut

Looks Good.

Dziekuje,

Slav

1. Data: 2000-04-13 06:27:36

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Slavek <s...@u...net> wrote:

> [...]
> Wybierz: View
> potem: Character Set
> a nastepnie: Central European (Windows-1250)

W Internecie, przypominam, obowiazuje norma kodowania znakow
diakrytycznych jezykow srodkowoeuropejskich "ISO-8859-2" zwana "Latin-2"
(Nie mylic z IBM Latin-2). Nie wszyscy uzywaja Windows.
Chociaz jestem wielkim zwolennikiem pisania z uzyciem polskich znakow
diakrytycznych, to jednak kedy pisze do grup dyskusyjnych czy list
e-mailowych, to tego unikam -- ze wzgledu na tych wszystkich, ktorzy z
takich czy innych powodow moga miec klopoty z ich odczytaniem.

Wladyslaw

Re: Poszukuje akcesoriow do grilowania
Indyk ?
Re: Odchudzanie - c.d.