I po raz trzeci

451. Data: 2015-11-10 18:21:39

Temat: Re: I po raz trzeci
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-09 23:08, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Ciesząc się, że wprowadziłeś nowe pojęcie do swojego swłownika
> spieszę Cię poinformować że dla mnie przerażająca praktyką jest
> straszenie 6-latków piekłem na religii. To nie chochoł, to realność w PL.

A, przepraszam, ile masz obecnie tych 6-latków osobiście, no i w PL, że
tak tę realność podkreślasz?

452. Data: 2015-11-10 18:24:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Nov 2015 18:19:58 +0100, Kviat napisał(a):

> A potem trzęsą dupami przed emigrantami. Wyjątkowa bezmyślność.

PiS już wpuszcza???
:->
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

453. Data: 2015-11-10 18:26:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-09 22:49, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

Depresja.

obecnie najbardziej "poniżej poziomu"

454. Data: 2015-11-10 20:11:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

> Nie TO, tylko _to_ co wyczytałaś w mojej wypowiedzi.
> Z kretynką rozmawiam czy co?

> Widzisz gdzieś młodego w mojej wypowiedzi?

> A potem trzęsą dupami przed emigrantami. Wyjątkowa bezmyślność.

> Znowu masz wizje. Współczuję.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.

Tak się zastanawiam, czytając czasami to, co piszesz- czy jesteś obłożnie
chory? No bo ten motyw życzeń powrotu do zdrowia jest u Ciebie wręcz
obsesyjny.
To co jest z Tobą?

--

Chiron

455. Data: 2015-11-10 20:12:02

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-11-10 14:39, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> ChADa też się leczy.

A po co?

--

Chiron, zaciekawiony

456. Data: 2015-11-10 20:14:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-11-09 23:03, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

> Ja się martwię.
> Przecież by zabrakło miejsca dla takich różnych Przemolów.
> I jak żyć, Panie, jak żyć?

Najpierw odpowiedz sobie na pytanie, z kim.

--

Chiron

457. Data: 2015-11-10 20:16:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> BA! - nawet to nakręciłam - te moje "wizje":
> https://www.youtube.com/watch?v=aFdlrvEB1qA

Dziwne. W Szwajcarii- co jest europejskim chlubnym wyjątkiem- posiadanie
broni jest wręcz nakazowe. Zdarza się, że ludzie mają broń maszynową.
Ciekawe, kiedy zaczną robić z niej użytek

--

Chiron

458. Data: 2015-11-10 20:19:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> A po co?

Oczywiście- chodzi mi o ten okres euforyczny. Po co go leczyć?

--

Chiron

459. Data: 2015-11-10 20:24:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie TO, tylko _to_ co wyczytałaś w mojej wypowiedzi.
> Z kretynką rozmawiam czy co?

Ze sobą, tylko ze sobą.

> Widzisz gdzieś młodego w mojej wypowiedzi?

Tak - tu:
"a swoje podświadome fantazje dodajesz (czemu
młodego!?)."

> A potem trzęsą dupami przed emigrantami. Wyjątkowa bezmyślność.

> Znowu masz wizje.

To tylko to, co piszesz.

> Współczuję.

A, to już niedługo. Wyleczą Cię.
Powrotu.

460. Data: 2015-11-10 20:25:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości
- ukryj cytowany tekst -

> [...]

Tak się zastanawiam, czytając czasami to, co piszesz- czy jesteś obłożnie
chory? No bo ten motyw życzeń powrotu do zdrowia jest u Ciebie wręcz

A to sraczka nienawiści ikselki napierdalana non stop to jest normalność katolicka?
Dziwisz się że za jębniętą biorą przez te skowyty nienawiści?

Czy to naprawdę XXI wiek?
Czy to nie jest głupie?
do Ghosta
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
"Na koniec powiedzieli, że to dopiero POCZĄTEK."