I po raz trzeci

731. Data: 2015-11-12 17:41:48

Temat: Re: I po raz trzeci
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:n22evd$97n$...@d...me...

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:5644b9d8$0$651$65785112@news.neostrada.pl...

>Nie robię żadnych uników - nie zrozumiałeś po prostu odpowiedzi.

Przecież nie udzieliłeś odpowiedzi, wolisz kłamliwe napierdalanki zamiast
rzeczowej dyskusji?

732. Data: 2015-11-12 17:57:58

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Przecież nie udzieliłeś odpowiedzi, wolisz kłamliwe napierdalanki zamiast
> rzeczowej dyskusji?

Udzieliłem odpowiedzi, najwyraźniej nie zastanowiłeś się nad
tym nad czym miałes się zastanowić - być może zrozumiałbyś
treść odpowiedzi.

733. Data: 2015-11-12 18:11:47

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Udzieliłem odpowiedzi

Tak jak uprzednio podałeś tłumaczenie (po czym się w końcu zapomniałeś i
przypadkowo przyznałeś, że jednak nie podałeś) - gdzieś ty się nauczył
takiego kłamania prosto w oczy? Gdzieś taka taktyka jest skuteczna?

734. Data: 2015-11-12 18:24:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-11 22:22, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> A Ty, ich matka, nie wiesz o czym słuchają czy wiesz i nie chcesz
> powiedzieć?

Wiem, ale że to o nich chodzi, ich dotyczy i sami nie są
ubezwłasnowolnieni, może kiedyś Ci o tym powiedzą.

735. Data: 2015-11-12 18:25:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 15:47:24 +0100, krys napisał(a):

> Idealnym przykładem państwa świeckiego był ZSRR. mógłbyś tam być wreszcie
> spełniony, żaden kosciół nie wszedłby ci w drogę...

...zwłaszcza chrześcijański. Polecam też panu Koreę Płn. jako bezwyznaniowy
raj (nomen omen):
https://pl.wikipedia.org/wiki/Korea_P%C3%B3%C5%82noc
na#Wolno.C5.9B.C4.87_wyznania
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

736. Data: 2015-11-12 18:30:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, ale że to o nich chodzi, ich dotyczy i sami nie są
> ubezwłasnowolnieni, może kiedyś Ci o tym powiedzą.

Nie, nie chodzi o nich.
Chodzi o to, czego się dzieci naucza w szkole.
Oni występują tutaj tylko jako mikrofon, odbiornik.

Nie rozumiem powodów dla których robisz z tego
tajemnicę.

737. Data: 2015-11-12 18:31:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka

> [...]
> spełniony, żaden kosciół nie wszedłby ci w drogę...

...zwłaszcza chrześcijański. Polecam też panu Koreę Płn. jako bezwyznaniowy

Korea jest w polsce, też uczy się jedynej prawdziwej ideologii, jak u nas religii w
szkole, a nie prezentuje wielość poglądów bo są ludzie o różnych wyznania i
zapatywaniach. Tylko wtłacza jedynie słuszny pogląd. No stop Ikselka i Krys
pokazujecie, że ktokolwie zaprezentuje inny poglądy to jest atak na wielkiego MAO.

738. Data: 2015-11-12 18:38:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 16:27:29 +0100, krys napisał(a):

> Spróbuj, wtedy mógłbyś się przekonać, co znaczy tolerancja.
> Mogłeś też spróbować nawracać moje dziecko na swoją słuszną wiarę - też byś
> się przekonał;-).

U nas to nawet z samą ksiązeczką o pingwinkach czy jeżyku by się przekonał.

739. Data: 2015-11-12 18:39:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 16:43:17 +0100, Kviat napisał(a):

> Zrozumiałeś już, że nie ty decydujesz co będę robił?

A ja owszem, decyduję.

740. Data: 2015-11-12 18:58:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-12 18:30, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> [...]
> Chodzi o to, czego się dzieci naucza w szkole.
> Oni występują tutaj tylko jako mikrofon, odbiornik.
>
> Nie rozumiem powodów dla których robisz z tego

Zdjęcia z niemowlęctwa z gołą dupą i na kocyku też chcesz?
Czy po prostu musi być jak u Jerry Springera, kawa na ławę, matki na stół?

Bo zdaje się nie potrafisz przyjąć, że dla niektórych sprawa ich wiary,
przekonań i poglądów, jest ich sprawą. I nie potrzebują rzeczników w
postaci nawet najbardziej zatroskanych opiekunów.

Dlatego, jak zechcą, same się wypowiedzą. Adres znają.

Czy to naprawdę XXI wiek?
Czy to nie jest głupie?
do Ghosta
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
"Na koniec powiedzieli, że to dopiero POCZĄTEK."