I po raz trzeci

781. Data: 2015-11-13 17:45:56

Temat: Re: I po raz trzeci
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:n250r3$76t$...@d...me...

>Dobre pytanie!
>Róznica jest zasadnicza: emigranci
>są gośćmi w Polsce. Polacy sa u siebie...

_I_migranci matole. Nieprawdą jest jakoby poza imigrantami w Polsce
mieszkali tylko Polacy.

782. Data: 2015-11-13 17:49:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-13 16:53, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Nie, nie mówię tak, i Polska piszemy z dużej litery, buraku!

Że "Polska szkoła"?

Nie przesadzaj waść z tym patryjotyzmem.

783. Data: 2015-11-13 17:49:59

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Jasne... Podziękuj Bolesławowi Chrobremu bo wygonił Światowida :-))

Matołku, nawet wiara w Światowida pozwala przetrwać narodowi. Prawie każda
religia (poza np. "latającym spaghetti") daje tę moc przetrwania.

784. Data: 2015-11-13 17:56:17

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-13 o 17:49, Ghost pisze:

> Matołku, nawet wiara w Światowida pozwala przetrwać narodowi. Prawie
> każda religia (poza np. "latającym spaghetti") daje tę moc przetrwania.

Idealnym tego przykładem jest Korea Płn. Tam to dopiero jest moc
przetrwania.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

785. Data: 2015-11-13 18:25:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> _I_migranci matole.

To Ci sami ludzie... Orzeł i reszka tej samej monety.

> Nieprawdą jest jakoby poza imigrantami w Polsce mieszkali tylko Polacy.

Nie powiedziałem tego.
Walczysz znów z chochołem którego postawiłeś obok mnie.

786. Data: 2015-11-13 18:27:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Że "Polska szkoła"?
>
> Nie przesadzaj waść z tym patryjotyzmem.

Nie było tam polskiej szkoły tylko była Polska w pytaniu
czy mówię że Polska tylko dla Polaków. Czytaj uważnie!

787. Data: 2015-11-13 18:28:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Matołku, nawet wiara w Światowida pozwala przetrwać narodowi.
> Prawie każda religia (poza np. "latającym spaghetti") daje tę moc
> przetrwania.

Najbardziej naród przetrwa jak przyjmie OBCĄ religię za swoją,
zwłaszcza taką mieczem i pałą mu do łba wbitą w Średniowieczu.

788. Data: 2015-11-13 18:50:09

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-13 18:27, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

No co ty nie powiesz...

"Mówisz, że polska* tylko dla Polaków?

*a przynajmniej polska szkoła"

789. Data: 2015-11-13 19:20:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-11-13 18:27, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> No co ty nie powiesz...
>
> "Mówisz, że polska* tylko dla Polaków? *a przynajmniej polska szkoła"

Każdy jak widać zobaczył co chciał zobaczyć.
Ja w kazdym razie, napisałbym to samo tak:

Mówisz, że Polska* tylko dla Polaków?
*a przynajmniej polska szkoła"

Bo inaczej po prostu razi po oczach jak wybryki Stokrotki.

790. Data: 2015-11-13 19:31:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
- pokaż cytowany tekst -
Najbardziej naród przetrwa jak przyjmie OBCĄ religię za swoją,
zwłaszcza taką mieczem i pałą mu do łba wbitą w Średniowieczu.

Dwie rzeczy bo to ważne.
Polska staje się dopiero katolicka w baroku i to powoduje jej upadek. Wcześniej
ludzie w polsce traktują religię jak malarstwo, do podziwiania. Dlatego jest taka
różnica, bo tacy krzyżacy religie wprowadzali w życie, a polacy traktowali jak
ozdobę. Zachód tonie we krwi, a u nas jest względna tolerancja, właśnie dlatego.
Po drugie, dajesz się nabierać na to że demokracja polega na sile większości. No
pomyśl jeśli większość będzie hindusami, to tobie nie wolno mieć neutralnej
przestrzeni społecznej?
. W demokracji przestrzeń jest neutralna i najmniejsza jednostka ma prawa, religie są
prywatną sprawą osoby, nikt ciebie nie atakuje religią bo to jest wybór, ani brakiem
religii bo to jest wybór. Prezentuje się swoje stanowisko i żyje pozwalając żyć
innym. Masz u Krys pokazany proces prania mózgu, im wmówino że demokracja to siła
silniejszych. NIE, to jest wtenczas faszyzm. Tak im pawica pierze mózgu że faszyzm ,
totalitaryzm, nazywają demokracją i fałszują, że jest ich więcej, więc mają prawo
decydować za wszystkich.

Czy to naprawdę XXI wiek?
Czy to nie jest głupie?
do Ghosta
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
"Na koniec powiedzieli, że to dopiero POCZĄTEK."