Re: I po świętach panie CB

Data: 2011-05-04 21:16:12
Temat: Re: I po świętach panie CB
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl>

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message news:ipsegm$m9i$1@news.mm.pl...
> Znam m.in. opinie dotyczące tych, o których opowiadam.

to podaj konkrety.

> Poczekam na twoje konkrety.

jakie? ja nie spotkalam sie z tymi opiniami, wiec prosze grzecznie
o przyblizenie mi opinii srodowiska naukowego.

> BTW niedawno krytykowałaś i wyzywałaś kogoś, kto próbował
> pogrywać tak jak ty teraz.

to co nie masz juz nic do zaprezentowania oprocz krzyczenia, ze srodowisko
naukowe "cos tam"??
btw podalam konkrety.

> To teraz ja cię za to samo wyzwę: musk ci jusz kompletnie
> wyjebało?
>
> ;)

piszsobiecotamtwojedwieszarekomorkiwywmysla.

> [...]
> łaskawa stwierdzić odnośnie Grossa, to tym samym przede wszystkim
> A) pozostaje na gruncie nauki, oraz B) wydaje publikacje naukowe.
>
> To niestety działa w obie strony, więc...
> Jeśli książki Grossa to makulatura z punktu widzenia rzetelności
> naukowej przeznaczona m.in. dla rozwiniętych inaczej Iwonek,
> to trudno im zarzucić nie rozmijanie się z faktami.
>
> Zaskakujące IMHO że wydajesz się częściowo to rozumieć, nawet
> za cenę niespójności formułowanych sądów, jak muszę się domyślać
> powtarzanych bezmyślnie, choć z przekonaniem za innymi.

czytales link ktory podalam?

> Ale nie martw się, na pewno masz jakieś inne zalety... poza głową. ;)

nie marwtie sie. Twoje opinie sa mi blizsze zalecie dalekiej od glowy.

i.