Re: I znów księżniczka Anna spadła z k x

Data: 2018-06-23 10:46:04
Temat: Re: I znów księżniczka Anna spadła z k x
Od: XL <i...@g...pl>

XL <i...@g...pl> wrote:

> Dzieci????? On przeczekuje.
> LOL
>
> PS. Masowe nawrócenia z islamu na chrześcijaństwo:
> http://tiny.pl/gs5rl

https://swiato-podglad.pl/zagrozenia/londyn-423-nowe
-meczety-i-500-zamknietych-kosciolow

,,(...) Jest to smutny obraz i świadczy o głębokich zmianach. Jednak zmiany
te nie zaszły z dnia na dzień. Najpierw Anglia oderwała się od kościoła
katolickiego, tworząc swój własny, anglikański, który tylko umownie można
nazwać kościołem. Świątynie chrześcijańskie czy to katolickie, czy to
protestanckich odłamów coraz częściej świecą pustkami. Na niedzielną Mszę w
kościele katolickim przychodzi garstka wiernych. W kościele San Giorgio,
który jest w stanie pomieścić ponad 1000 osób, można spotkać zaledwie 12
wiernych. Nieco inaczej jest na niedzielnych Mszach polskich, na tych
kościoły są pełne po brzegi, oczy cieszy również widok małych dzieci, które
chętnie są zabierane do kościoła.(...)"

http://wyborcza.pl/1,75399,4888306.html

,, - Przychodzi coraz więcej ludzi. Od wejścia do Unii w 2004 r., kiedy na
Wyspy ruszyła fala emigracji, kościoły są naprawdę oblężone. Dominują
młodzi - opowiada ks. Krzysztof Wojcieszek, proboszcz z parafii przy
Windsor Road.(...)

-Przyjechaliśmy specjalnie spod Londynu zaraz po pracy, w naszej okolicy
nie ma żadnego kościoła z mszą po polsku. Do domu mamy dwie godziny,
najpierw metrem, a potem autobusem. Ale warto przyjechać, cały tydzień się
na to czeka - mówią "Gazecie" Ola i Rafał. Właśnie wyszli z mszy na godzinę
19.00."

A w Polsce:
https://www.wykop.pl/link/2613339/mapa-parafii-rzyms
ko-katolickich-w-polsce-wraz-z-data-powstania-more-m
aiorum/

--
XL