I znów księżniczka Anna spadła z konia!

1. Data: 2018-06-22 15:21:47

Temat: I znów księżniczka Anna spadła z konia!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://wpolityce.pl/m/swiat/269603-tusk-broni-slowe
nii-i-siebie-jestem-od-zwolywania-szczytow-a-nie-min
iszczytow-i-dlatego-zwolal-go-juncker

,,(...) Szef Rady Europejskiej starał się bagatelizować fakt, że spotkanie
zwołał nie on, a szef Komisji Europejskiej.
Ja jestem od zwoływania szczytów, a nie od zwoływania miniszczytów
-- oświadczył.

LOL

(...)Byłoby rzeczą nie do zaakceptowania, gdybym zwoływał szczyty tylko
wybranej grupy liderów. Dziś można wyczuć nerwowość w niektórych stolicach
z powodu tej inicjatywy szefa Komisji i kanclerz Niemiec, ponieważ ta
dwójka polityków stoi za tą inicjatywą
-- podkreślił Tusk."

No i nie zwołał. He he.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/merkel-i
-macron-chca-wspolnego-budzetu-strefy-euro,846905.ht
ml

I właśnie (Merkel i Macron) znowu go olali ?

--
XL

2. Data: 2018-06-22 15:50:09

Temat: Re: I znów księżniczka Anna spadła z konia!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-22 o 15:21, XL pisze:

> https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/merkel-i
-macron-chca-wspolnego-budzetu-strefy-euro,846905.ht
ml

> I właśnie (Merkel i Macron) znowu go olali ?

Mylisz się. Jak zwykle.
Nie Tuska olali, ale Kaczyńskiego i jego świtę. Olali zacofany
zaścianek, który zamiast rozwoju woli zacofanie nacjonalistyczne.
I słusznie, że olali. I tak wykazują się dużą cierpliwością. Ile można
czekać żeby kościółkowi nacjonaliści spotkali się z rozumem?
Cywilizowane społeczeństwa dały Polsce szansę. Nie skorzystali? No to papa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-06-22 15:56:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
-macron-chca-wspolnego-budzetu-strefy-euro,846905.ht
ml

> I właśnie (Merkel i Macron) znowu go olali ?

Tusk generalnie jest piątym kołem u wozu.

--
XL

4. Data: 2018-06-22 16:28:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-22 o 15:56, XL pisze:

> Tusk generalnie jest piątym kołem u wozu.

Jako patriotka powinnaś się cieszyć, że chociaż jedną osobę pochodzącą z
tego kraju ktoś w Europie szanuje.
Ale widzę, że ci się to nie podoba. Ciekawe dlaczego?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-06-22 16:58:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
-macron-chca-wspolnego-budzetu-strefy-euro,846905.ht
ml

> Tusk generalnie jest piątym kołem u wozu.

I widzę, że dla niektórych ,,piąte koło u wozu" to synonim bycia szanowanym
?

--
XL

6. Data: 2018-06-22 17:11:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-22 o 16:58, XL pisze:

> I widzę, że dla niektórych ,,piąte koło u wozu" to synonim bycia szanowanym
> ?

Nie. To tylko twoje urojenia. Piątym kołem u wozu jest rząd tego kraju.
A to nie to samo co Tusk i Polska.
Personalnie jest szanowany (i do pewnego momentu Polska też była
szanowana), ale ma pecha, że musi reprezentować teraz kraj rządzony
przez oszołomów, sprowadzony przez nich do roli piątego koła u wozu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-06-22 18:27:23

Temat: Re: I znów księżniczka Anna spadła z kx
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

> Twojego wozu dodajmy. Na prawdę nie mieści ci w twojej
> socjalistycznej pale, dlaczego ten kraj nie chce ciągnąć twojego
> wozu?

No - nie mieści. Przecież właśnie na tym polega ten matriks PO, że jeszcze
do tej pory w to nie mogą uwierzyć.

--
XL

8. Data: 2018-06-22 19:08:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-22 o 18:03, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Twojego wozu dodajmy. Na prawdę nie mieści ci w twojej
> socjalistycznej pale, dlaczego ten kraj nie chce ciągnąć twojego
> wozu?

Takie wrażenie odnoszą tylko zwolennicy strego systemu tęskniący za
zamordyzmem (i za rozumem...), którzy biegają do kościoła i równocześnie
głosują na pis i Piotrowicza. Pogubili się po prostu.
Ale biologia zrobi co trzeba, wystarczy przeczekać.

https://oko.press/polska-globalnym-liderem-w-spadku-
religijnosci/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-06-22 21:20:49

Od: <test> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup

>Twojego wozu dodajmy. Na prawdę nie mieści ci w twojej
> socjalistycznej pale, dlaczego ten kraj nie chce ciągnąć twojego
> wozu?

Dajesz wywód, że rozbuchane (jak na możliwości tego kraju) programy socjalne
pisu nie są socjalistyczne.

10. Data: 2018-06-23 00:25:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

> Powiedzmy, że się zgadzan. To ile masz dzieci o których istnieniu
> wiesz?

Dzieci????? On przeczekuje.
LOL

PS. Masowe nawrócenia z islamu na chrześcijaństwo:
http://tiny.pl/gs5rl

--
XL

A o takiego!