IG fasolki szparagowej

1. Data: 2003-07-20 18:43:15

Temat: IG fasolki szparagowej
Od: "jack" <j...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam prosbe i pytanie: jakie IG ma fasolka szparagowa???
W wielu tabelkach nie ma o niej mowy, a w jednej zszokowala mnie informacja,
ze ma 71
Czy to mozliwe?
Bede wdzieczny za odpowiedz.

Pozdrawiam

Jack

2. Data: 2003-07-20 19:36:45

Temat: Re: IG fasolki szparagowej
Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jack" <j...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> mam prosbe i pytanie: jakie IG ma fasolka szparagowa???
> W wielu tabelkach nie ma o niej mowy, a w jednej zszokowala mnie

tyle ma zolta fasolka i jej trzeba unikac a fasolka zielona ma IG 40... mam
nadzieje ,ze nie pokrecilam ;)

pozdrawiam - Beata :) (na Montim od prawie dwoch miesiecy)

3. Data: 2003-07-21 08:54:47

Od: "ddd" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Znajoma" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> tyle ma zolta fasolka i jej trzeba unikac a fasolka zielona ma IG 40...
mam
> nadzieje ,ze nie pokrecilam ;)

a co to jest IG? mozna prosic o wyjasnienie?

pozdro. ddd

4. Data: 2003-07-21 09:11:37

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co to jest IG? mozna prosic o wyjasnienie?

czytaj grupe przed zadaniem pytania!

IG to index pola pod krzywa poziomu glukozy w czasie po spozyciu takiej
ilosci produktu aby zawierala 50g przyswajalnych weglowodanow , w stosunku
do pola po spozyciu 50g glukozy.

howk!

musta

5. Data: 2003-07-24 07:21:51

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tyle ma zolta fasolka i jej trzeba unikac a fasolka zielona ma IG 40...
mam
> nadzieje ,ze nie pokrecilam ;)

OOo, czlowiek cale zycie sie uczy - a w tym roku na taka dobra zolta fasolke
trafilam ;(
Traktowalam ja jak "pozostale warzywa zielone" czyli IG ponizej 15, a tu
taki kwiatek ;(

Pozdrawiam
Kafka

6. Data: 2003-07-28 07:55:43

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Traktowalam ja jak "pozostale warzywa zielone" czyli IG ponizej 15, a tu
> taki kwiatek ;(

byla juz o tytm dyskusja i z porownania wyszlo ze to wysokie ig to blad.

musta

7. Data: 2003-07-28 09:18:50

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> byla juz o tytm dyskusja i z porownania wyszlo ze to wysokie ig to blad.

Jakos w/w dyskusja nie zapadla mi w pamiec, ale dzieki za przypomnienie.
A tak swoja droga, to i tak jadlam ta fasolke - bo naprawde byla znakomita,
a moj organizm reagowal na nia znakomicie ;) Wiec moze faktycznie jej IG
jest w "normie" ;)

Pozdr
Kafka

8. Data: 2003-07-28 11:23:55

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości
tu

Jeśli chodzi o fasolki to polecam stronę
http://www.calvin.biochem.usyd.edu.au/GIDB/searchD3.
htm
To są bardzo obszerne tablice glikemiczne - niestety tylko po angielsku, ale
z pomocą słownika można wszystko znaleźć :)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jezeli nie znasz ojca choroby, to na pewno zła dieta jest jej matką
http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

mleko-jogurt
zelazo
dieta cambridge /DC/ miesiac po zakonczeniu
nurkowanie - ile kcal?
Zdrowe żywienie