jak ograniczyc apetyt

41. Data: 2003-12-30 08:56:49

Temat: Re: jak ograniczyc apetyt
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości
news:bsrafd$qc2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> IG okresla weglowodany, zatem czy te frytki zjesz z tluszczem czy
bialkiem,
> to ich IG pozostanie taki sam. Mozesz sobie wrzucic kostke smalcu na
talerz
> i dalej te 10 frytek bedzie mialo IG = 95

Uj nie bądź taka pewna tłuszcze obniżają IG tylko oczywiście nikt tego nie
sprawdzał dokładnie bo po co ;)

> IG frytek obnizy sie tylko wtedy, gdy polaczysz je z weglami o IG
nizszym
> niz w/w 95, a podwyzszy gdy je zjesz w towarzystwie np. piwa.
> A ze z zasad MM wynika ze nie laczy sie wegli z tluszczami to inna para
> kaloszy.

tak wiem ;)))

> Poza tym nie wiem co w tym smiesznego? Ze nabijasz sie z MM nie majac
> pojecia na czym polega? ;P

a ja poprosze bez wycieczek na moje pojęcie

Slawek

42. Data: 2003-12-30 09:00:06

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek napisał:

> Uj nie bądź taka pewna tłuszcze obniżają IG tylko oczywiście nikt tego nie
> sprawdzał dokładnie bo po co ;)

No to skad wiesz, ze tak sie dzieje? Hafsa-zaciekawiona.

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

43. Data: 2003-12-30 09:03:36

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa w wiadomości news:bsrenr$r9p$2@inews.gazeta.pl pisze:

> No to skad wiesz, ze tak sie dzieje?

Pewnikiem od jelitowych krasnoludkow :)

44. Data: 2003-12-30 09:12:55

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> No to skad wiesz, ze tak sie dzieje? Hafsa-zaciekawiona.

z doswiadczeń jednej arkadii gdzie ludzie chorzy na cukrzyce robią sobie
częste pomiary glikemii

Slawek

45. Data: 2003-12-30 09:55:28

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" napisał

> z doswiadczeń jednej arkadii gdzie ludzie chorzy na cukrzyce robią sobie
> częste pomiary glikemii

Mozesz napisac wiecej? Skoro masz dostep do takich badan, to podziel sie ;))

Pozdr
Kafka

46. Data: 2003-12-30 10:22:47

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz napisac wiecej? Skoro masz dostep do takich badan, to podziel sie
;))

juz się podzieliłem , linka nie ma ;)

Slawek

47. Data: 2003-12-30 11:30:08

Temat: IG posilku
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" napisał

> No to skad wiesz, ze tak sie dzieje? Hafsa-zaciekawiona.

> z doswiadczeń jednej arkadii gdzie ludzie chorzy na cukrzyce robią sobie
> częste pomiary glikemii

> juz się podzieliłem , linka nie ma ;)

No coz, mozna Ci uwierzyc lub nie. Niewiele napisales.
Ale IMO, w Arkadii stosuje sie zywienie optymalne. Zjadanych wegli jest tam
tyle co kot naplakal (w stosunku do dowolnej innej diety) - totez mala ilosc
wegli - nawet o wysokim IG - nie bedzie powodowala takich skokow cukru we
krwi co klasyczna porcja hamburgera z frytkami ;)
Natomiast stosujac MM mozna przyjac za prawdziwe twierdzenia Montignaca na
temat IG i jego wypadkowych. Tym bardziej ze wegli nie miesza sie z
tluszczami ;)) A przynajmniej jesli chce sie chudnac. Takie zalozenia MM
sprawdzaja sie w przypadku osob stosujacych MM.

A jesli nawet zjedzenie frytek z tluszczem obnizy ich IG o 2%, to tak jakby
nie obnizalo - niewielka roznica miedzy IG = 95 a IG = 93 (to tylko i
wylacznie takie gdybania). Z drugiej strony, jesli osoba zje jedna frytke i
kostke masla (przegiecie w 2 strone - wiem) - to tez trudno mowic o
obnizaniu IG posilku, bo frytka bedzie raczej dodatkiem niz posilkiem.

Wiec jesli nie chcesz napisac nic o wynikach, to twierdzenie ze tluszcz
obniza IG wegli jest baaaaaardzo przesadzone. I jeszcze jakies poczatkujace
osoby wezma sobie to do serca i beda popijac frytki rozpuszczonym maslem ;)
A tego chyba nie popierasz???

Pozdr
Kafka

48. Data: 2003-12-30 11:55:38

Temat: Re: IG posilku
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec jesli nie chcesz napisac nic o wynikach, to twierdzenie ze tluszcz
> obniza IG wegli jest baaaaaardzo przesadzone.

No jak sama zauwazyłaś kluczem jest ilość i wzajemne proporcje ,
zwyczajnie nie ma jakiejś tabeli o ile co i jak ale sama wiesz ze kazdy
musi sobie wypraktykować jak zachowa się jego organizm i dlatego warto
sobie zdawać sprawe z pewnych zależności , zresztą zasady MM są zgrabnie
opisane i każdy zacznie stosować instrukcje z ksiązki a nie jakies
rozważania z grupy

I jeszcze jakies poczatkujace
> osoby wezma sobie to do serca i beda popijac frytki rozpuszczonym maslem
;)
> A tego chyba nie popierasz???

ciekawa sugestia ;))) nie boisz się że ktos weźmie sobie ją do serca i
bezkrytycznie zastosuje ????;))

Slawek

Slawek

49. Data: 2003-12-30 18:22:00

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zadręczaj sie ,ten majonez to dobry pomysł ;) tylko powinno go byc 2
razy więcej od frytek ;)

nie zadreczam sie, a za duza ilosc majonezu powoduje u mnie mdlosci
:)

50. Data: 2003-12-30 20:53:19

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

> IMO, w Arkadii stosuje sie zywienie optymalne. Zjadanych wegli jest tam
> tyle co kot naplakal (w stosunku do dowolnej innej diety)

Dowolnej innej? Sorry, ale pragnalbym sprostowac.
Wegli na ZO jest na pewno wiecej niz na Atkinsie!!!

pzdr
H.

Swieta
Dieta Renaty Collier