III Powiatowe dni osób niepełnosprawnych (powiatu krakowskiego)

1. Data: 2005-09-14 21:35:48

Temat: III Powiatowe dni osób niepełnosprawnych (powiatu krakowskiego)
Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ja tylko informacyjnie ;)

W dniach 15 - 16 IX br. w Radwanowicach w powiecie krakowskim odbędą się III
Powiatowe dni osób niepełnosprawnych.

Impreza ta jest organizowana w schronisku dla osób niepełnosprawnych
prowadzonym przez Fundację im. Brata Alberta.

Orientacyjny program:

Czwartek

9:00 - Msza Święta

10:00 - Uroczyste otwarcie imprezy

10:30 - mecz piłki nożne "Sprawni inaczej" (paskudne określenie) kontra
VIP-y (jeszcze gorzej ;) )

11:30 - konkurencje sportowe

13:30 - 14:30 posiłek

14:30 - koncert Eleni Tłoka

17:30 - wyniki i nagrody

18:00 - grill i wspólna zabawa

Piątek

9:00 - 15:00 - Konferencja pt.: "Rola Osób Niepełnosprawnych w życiu
społeczeństwa i Kościoła na przykładzie nauczania Jana Pawła II".

Czy ktoś się wybiera?

Pozdrawiam

PrzemekK

smeno@tlen..pl - pobaw się kropkiem

2. Data: 2005-09-15 05:57:39

Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A dla masonów macie jakieś imprezy ?

3. Data: 2005-09-15 17:43:58

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>A dla masonów macie jakieś imprezy ?

Macie?
Kto macie? Czy to przyzwyczajenie z poprzedniej epoki kiedy mówiło się w
liczbie mnogiej do jednej osoby? ;>
Ja z tą imprezą mam tyle wspólnego, że wpadł mi w ręce program i dzisiaj tam
byłem.

Pozdrawiam

PrzemekK

4. Data: 2005-09-15 17:54:54

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-15 19:43,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , Kasi i
Przemek napisał(a):

> [...]
> liczbie mnogiej do jednej osoby? ;>
> Ja z tą imprezą mam tyle wspólnego, że wpadł mi w ręce program i dzisiaj tam

Witaj
Nie przejmuj się trolem pisze bo chce być zauważony szkoda że nie mogę
być w Krakowie wtedy
--
Maciuś a ty chciałbyś być Prezydentem? .... No jak mi w życiu się nie
powiedzie to czemu nie :-) <5 latek z audycji w programie 3 Polskiego

5. Data: 2005-09-16 05:22:18

Temat: Re: III Powiatowe dni osób niepełnosprawnych (powiatu krakowskiego)[OT]
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maciuś a ty chciałbyś być Prezydentem? .... No jak mi w życiu się nie
> powiedzie to czemu nie :-) <5 latek z audycji w programie 3 Polskiego
> Radia>

Wedlug mnie, w tej audycji dzieci mowia tekstami przygotowanymi przez jej
autorke, bo ich wypowiedzi sa zbyt poprawne jezykowo i merytorycznie jak na
poziom intelektualny 5 latka.

Leszek

6. Data: 2005-09-16 07:56:23

Od: Andrzej <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslałem że jesteś organizatorem. Mój zwrot był jak do organizatora.

7. Data: 2005-09-17 06:36:36

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Myslałem że jesteś organizatorem. Mój zwrot był jak do organizatora.

Zwróć się do Starostwa Powiatowego w Krakowie i do Fundacji im. Brata
Alberta ( http://www.albert.krakow.pl ) może pomogą Ci zorganizować coś dla
masonów. Jenak lepiej udać się do źródła, czyli do jakiejś loży
masońskiej... Chociaż nie wiem czy zechcą z tobą rozmawiać. To, że
traktujesz prowatnego posta z informacją o "imprezie" jako post od
organizatorów nie swiadczy o Tobie zbyt dobrze.
Swoją drogą to czy istnieją integracyjne loże masońskie dla
niepełnosprawnych? Może ON są dyskryminowani przez masonów? ;)

Pozdrawiam

PrzemekK

8. Data: 2005-09-17 06:39:49

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witaj
> Nie przejmuj się trolem pisze bo chce być zauważony szkoda że nie mogę być
> w Krakowie wtedy

Cześć

Jak do mnie dotrze przesyłka to mogę Ci udostępnić treść wykładów. Były
całkiem ciekawe, niestety nie uczestniczyłem w dyskusji panelowej na temat
seksualności osób niepełnosprawnych (tzw. niepełnosprawność umysłowa),
chociaż zapowiadała się ciekawie. Do dyskusji były skrypty, które mogę
zeskanować.

Pozdrawiam

PrzemekK

9. Data: 2005-09-17 07:33:10

Od: Andrzej <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zrozumiałeś mnie. Masoni to są osoby religijne antyklerykalne i sądzę
że nie uznają imprez z elementami kultu religijnego w programie takimi jak
rozczytywanie się nad rzekomymi osiągnięciami jakiegoś księdza. Jak
niepełnosprawny to nie musi być klerykał. Chodziło mi o imprezy dla
niepełnosprawnych bez elementów kultu religijnego.

mówili: tak będzie kiedy ...
Wózek korbowy
Co sadzicie o wozkach Heartway
Ondraszek - Długopole Zdrój